کد خبر : 1270758 | 06 مهر 1394 ساعت 09:40 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

کربکندی؛

نویدکیا هواداران را رودرروی سپاهان قرار داده است

سرمربی سابق سپاهان می‌گوید محرم نویدکیا با امتناع از حضور در تمرینات سپاهان، موجب اعتراض هوادران به این باشگاه شده و به نوعی هواداران را رودرروی باشگاه قرارداده است.

نویدکیا هواداران را رودرروی سپاهان قرار داده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رسول کربکندی درباره ناراحتی حسین فرکی از اعتراض هوادران سپاهان در چند بازی گذشته به خصوص دیدار سپاهان و صبای قم، اظهار کرد: سپاهان هواداران پرشوری دارد که سرمایه اصلی این تیم محسوب می‌شود. هواداران این تیم انتظار دارند سپاهان هر سال بدون شکست قهرمان شود که چنین چیزی در فوتبال حرفه‌ای ممکن نیست. حتی تیم‌هایی مانند پرسپولیس و نفت هم با این همه سرمایه‌گذاری شرایط مطلوبی در جدول ندارند اما سپاهان تیم دوم جدول است. هوداران باید حوصله و تحمل بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: انتظارات از سپاهان بالا رفته است. البته سال گذشته هم نسبت به تیم فرکی اعتراضاتی صورت گرفت اما او توانست مقام قهرمانی را به دست آورد. فوتبال حرفه‌ای نیاز به تماشاگر حرفه ای دارد. واقعا تساوی مقابل تراکتورسازی و صبای قم عجیب نیست بلکه توقع هواداران سپاهان از این تیم بیش از پیش بالا رفته است. اعتراض آن‌ها در روند تیم مشکل ایجاد می‌کند.

سرمربی سابق سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا روند این تیم در فصل جاری قابل قبول بوده است، خاطرنشان کرد: سپاهان سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال کرده و انتظار نتایج بهتر از این تیم می‌رود. نمی دانم چه اتفاقی می‌افتد که هواداران سپاهان دست به اعتراض می‌زنند.

کربکندی درباره غیبت محرم نویدکیا در این تیم و اعتراض هواداران به این موضوع، افزود: این رفتار‌ها باید ریشه‌یابی شود. در این که محرم بازیکن بزرگی است شکی نیست اما اینکه بازیکن بخواهد برای باشگاه تعیین تکلیف کند بحث دیگری است. غیبت نویدکیا هم بهانه‌ای شده تا آن‌ها در هر بازی اعتراض کنند. محرم اگر مشکلی دارد بیاید و مشکلش را حل کند. اگر هم مشکلی ندارد و نمی خواهد بازی کند اعلام کند. او با این کارش تماشاگر را رو در روی باشگاه قرار داده است.

وی با بیان اینکه محرم قدرت رهبری بالایی در این تیم دارد، اظهارکرد: او از لحاظ فنی و رهبری بازیکن توانایی است و کسی منکر این موضوع نمی‌شود اما به این شکل رفتار کردن قابل قبول نیست. او سال گذشته و در اواخر لیگ کمک زیادی به قهرمانی سپاهان کرد. نویدکیا بازیکن حرفه‌ای است و باید مشکلش را بیان کند. این شرایط به هیچ وجه به سود سپاهان نیست.

سرمربی سابق سپاهان درباره جدایی احسان حاج‌صفی از این تیم در آغاز لیگ، گفت: بعضی مسائل به سرمربی ارتباط ندارد. احتمالا قرارداد حاج‌صفی به گونه‌ای بوده که باشگاه نتوانسته با او مخالفت کند. باشگاه باید با بازیکنانش قرارداد حرفه‌ای ببندد.

دیدگاه‌ها