کد خبر : 1271082 | 07 مهر 1394 ساعت 11:08 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

نباید از داوران بخواهیم هرگز اشتباه نکنند

باقریان: صحبت‌کردن از نویدکیا حساسیت‌زا است

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید نباید از داوران بخواهیم هرگز اشتباه نکنند بلکه آنها باید اشتباه‌هایشان را کم کنند.

باقریان: صحبت‌کردن از نویدکیا حساسیت‌زا است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اصغر باقریان اشتباه‌های داوری را اجتناب‌ناپذیر دانست و افزود: انسان جایزالخطاست و آنها هم مانند ما اشتباه می‌کنند. نباید به داوران بگوییم اشتباه نکنید بلکه آنها باید سعی کنند اشتباه‌هایشان را کم کنند. البته اشتباه‌های داوری فقط نباید به ضرر یا به سود تیم خاصی باشد. در طول تاریخ هم شاهد اشتباه‌های بزرگ در دیدارهای بزرگ بوده‌ایم. بخشی از جذابیت فوتبال به همین مسائل است. بعضی مواقع با اعتراض‌های بیش از حد، از محبوبیت فوتبال کم می‌کنیم. اگر قرار باشد انسان قضاوت نکند فوتبال جذابیتی ندارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره این که آیا استفاده از داور خارجی به نفع ماست یا نه، گفت: نمی‌دانم این مباحث از کجا آمده اما باید بگویم این موضوع به ضرر فوتبال ماست و اصلا نباید به این طرح فکر کنیم.

وی با بیان این که در فوتبال امروز همه به دنبال مباحث منفی هستند، ادامه داد: صحبت کردن درباره داوری وظیفه من نیست اما مدیران و بازیکنان باید درباره مباحث مثبت هم صحبت کنند تا جذابیت‌های این رشته بیش از این شود. با این صحبت‌ها مردم نسبت به فوتبال بی‌علاقه می‌شوند.

باقریان با تاکید بر این که سپاهان همانند تیم‌های بزرگ نمی‌تواند در همه بازی‌ها پیروز باشد، گفت: بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا مانند بارسلونا و رئال‌مادرید هم مقابل تیم‌های به مراتب ضعیف‌تر از خودشان شکست می‌خورند. فوتبال به غیر قابل پیش‌بینی بودن معروف است و این یکی از جذابیت‌های اصلی این رشته است. اگر یک تیم همه بازی‌ها را ببرد دیگر انگیزه‌ای برای سایر تیم‌ها نمی‌ماند. باید این رقابت را بپذیریم.

او درباره شرایط سپاهان بعد از دیدار با صبا و برنامه این تیم در تعطیلات لیگ اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و منتظر آغاز تمرین‌ها هستیم. هیچ مسئله‌ای از آن دیدار باقی نمانده است. در این تعطیلات هم تمرین‌ها تیم را پیگیری می‌کنیم و برنامه ویژه‌ای نخواهیم داشت.

وی درباره وقفه به وجود آمده در مسابقات لیگ برتر یادآور شد: تیم‌های ملی بخشی از فوتبال ما هستند و تیم‌های فوتبال هم به این تیم‌ها اهمیت می‌دهند. تلاش همه اهالی فوتبال در تیم ملی دیده می‌شود و برای موفقیت چنین برنامه‌هایی لازم است. به سود یا ضرر سپاهان در این تعطیلات نگاه نمی‌کنیم و کار خودمان را طبق برنامه پیش می‌بریم. به لحاظ حرفه‌ای نباید به این تعطیلات اعتراض کنیم.

باقریان درباره محرم نویدکیا گفت: بیش از این درباره محرم نویدکیا و دو بازیکن خارجی تیم صحبت نمی‌کنم؛ چرا که حساسیت‌ برانگیز است و برای خود ما هم خوب نیست.


دیدگاه‌ها