کد خبر : 1271422 | 08 مهر 1394 ساعت 13:27 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

حبیبیان: به کسب سهمیه المپیک می اندیشم

رویینگ سوار نقده ای تیم ملی قایقرانی ایران پس از کسب مقام قهرمانی آسیا گفت: مهمترین هدفم پس از رسیدن به مقام قهرمانی آسیا، کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل است.

حبیبیان: به کسب سهمیه المپیک می اندیشم
عاقل حبیبیان روز چهارشنبه به هنگام بازگشت از مسابقه های قهرمانی آسیا افزود: سطح کیفی و فنی این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا در حد بسیار بالایی بود و رقابت بین کشورهای مدعی همچون چین، هند، هنگ کنگ و ایران در ماده سبک وزن تک پارو به شکل تنگاتنگ انجام شد.

این ورزشکار ملی پوش اهل شهرستان نقده اظهار کرد: تیم چین به عنوان میزبان این دوره از مسابقات در تمامی رشته ها قهرمان شد و خوشحالم که من با کسب تنها مدال طلای ایران موجب شدم تیم ملی ایران در رتبه نایب قهرمانی تیمی آسیا جای بگیرد.

وی افزود: قبل از مسابقه های نیز مصمم به کسب طلای آسیا بودم تا بتوانم ناکامی بازیهایی آسیایی اینچئون را تا حدودی جبران کنم.

حبیبیان گفت: مسابقه های انتخابی المپیک فروردین ماه سال آینده در کشور اندونزی برگزار می شود و باید از اکنون برای کسب سهمیه تلاش کنم تا پس از محسن شادی دومین المپیکی ایران لقب بگیرم.

وی اظهار کرد: هم اکنون رکورد رویینگ تک نفره در سبک و سنگین وزن آسیا را با 7 دقیقه و 66 صدم ثانیه در اختیار دارم و این امر شانس کسب سهمیه را برایم بیشتر کرده است.

وی ادامه داد: این برای دومین بار است که موفق به کسب مدال طلا در رقابت های قهرمانی آسیا می شوم.

حبیبیان گفت: به زودی محسن شادی در کنار مربی خارجی هدایت تیم رویینگ ایران را بر عهده می گیرد و این امر نوید بخش روزهای خوش برای قایقرانی ایران است.

وی گفت: به یقین تلاش بی وقفه مربیان تیم ملی و دعای خیر ملت ایران و مردمان خونگرم استان آذربایجان غربی به ویژه اهالی شهرستان نقده و خانواده ام نقش بسزایی در کسب این موفقیت داشته که جا دارد از همه آنان تقدیر و تشکر کنم.

 عاقل حبیبیان در رویینگ تک نفره سبک وزن مردان موفق به کسب مدال طلا شد.

در رویینگ دو نفره تک پاروی مردان فرهاد کربلایی قلی زاده و فرزاد کربلایی قلی زاده دیگر ورزشکاران شهرستان نقده، اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بودند.

فرهاد کربلایی قلی زاده و فرزاد کربلایی قلی زاده دو برادر از سال 88 و عاقل حبیبیان دارنده عنوان چهارم بازیهایی اینچئون از سال 85هر سه از شهرستان نقده استان آذربایجان غربی در معیت تیم ملی قایقرانی هستند.

مسابقات قهرمانی آسیا از دوم تا ششم مهر ماه جاری در شهر پکن برگزار و نمایندگان ایران در پنج ماده بخش بانوان و 5 ماده بخش مردان در رقابت ها شرکت داشتند.

دیدگاه‌ها