کد خبر : 1271732 | 09 مهر 1394 ساعت 17:27 | 64.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری پس از بازی با مالمو

درگیری لفظی کریس رونالدو در کنفرانس خبری

کریستیانو رونالدو که پیش از این سابقه درگیری لفظی با خبرنگاران را داشته، شب گذشته نیز پاسخ یکی از خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری را به تندی داد.

درگیری لفظی کریس رونالدو در کنفرانس خبری
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو شب گذشته با دو گلی که به مالمو زد، هم تعداد گل های دوران فوتبالش را به 501 رساند و هم موفق شد با رکورد گلزنی رائول در رئال مادرید برابری کرده و به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه بدل شود.

او در پایان بازی،در نشستی خبری، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. رونالدو در واکنش به تبریک خبرنگاران بخاطر رکوردشکی او گفت:" ممنونم اما هرگز تصور نمی کردم که روزی بتوانم در رئال مادرید، رکورددار گلزنی تاریخ این باشگاه شوم. در چند هفته اخیر می دانستم که بالاخره این رکورد را تصاحب خواهم کرد اما همیشه پیروزی تیم برایم مهمتر بود.
پس از بازی امشب، رائول به من پیامک زد و ضمن تبریک، آرزو کرد که 300 گل بیشتر برای رئال به ثمر برسانم و می دانم که این خواسته قلبی اوست."

در این لحظه یکی از خبرنگاران از او پرسید:" بدون اینکه بخواهم شب خوب شما را خراب کنم اما می خواهم بدانم که در مورد کنایه های پیکه نظری ندارید؟" رونالدو در این لحظه پاسخ داد که این یک سوال هوشمندانه نبوده است.
خبرنگار با اصرار روی سوالش، از رونالدو خواستار پاسخی روشن شد که این مساله خشم فوق ستاره پرتغالی را برانگیخت و او با تندی پاسخ داد:" می دانی چرا 6 ماه است مصاحبه نکرده ام؟بخاطر امثال تو که همیشه دنبال حاشیه اید. من دوست دارم در مورد اتفاقات روز از من سوال شود اما برخی همیشه به دنبال طرح سوالات حاشیه ای از گذشته هستند.
به نظر خودت تو باهوش هستی؟ برای یک خبرنگار خوب بودن باید تیزهوشی و ذکاوت این کار را داشته باشید؛ اینطور نیست؟ بارها گفته ام که به سوالات نامطلوب جواب نمی دهم. این سوال تو مربوط به 5 ماه پیش است."

رونالدو ادامه داد:" من هر موقع که دوست داشته باشم مصاحبه می کنم و تاکنون در این مورد باشگاه به من فشاری وارد نکرده است. وقتی مصاحبه نمی کنم یعنی از یکسری مسائل ناراضی هستم و اوضاع خوب پیش نمی رود."

دیدگاه‌ها