کد خبر : 1272033 | 11 مهر 1394 ساعت 09:38 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

مرگ نوروزی ضایعه اسفباری برای فوتبال ایران بود

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن تهران با بیان اینکه نمی‌توانم بپذیرم نوروزی از بین ما رفته است، گفت: مرگ هادی ضایعه اسفباری برای جامعه فوتبال بود و همه را شوکه کرد.

مرگ نوروزی ضایعه اسفباری برای فوتبال ایران بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، امین منوچهری با اظهار تأسف از درگذشت کاپیتان پرسپولیس، گفت: باور کنید هنوز هم نمی‌توانم بپذیرم که هادی از بین ما رفته است. او بسیار محجوب و دوست‌داشتنی بود و هیچ‌کس تا آنجا که من می‌دانم از دست او دلگیر و دلخور نبود.

مهاجم راه‌آهن تهران افزود: واقعاً کاپیتانی پرسپولیس برازنده او بود اما متاسفانه عمر او کوتاه بود و نتوانست تجربیاتش را در اختیار جوانان قرار دهد.

منوچهری تصریح کرد: باور کنید تا ساعت‌ها نمی‌توانستم بپذیرم که هادی از بین ما رفته است. این خبر بسیار تأسف‌بار و دردناک بود و حتی خانواده من نیز بابت درگذشت هادی بسیار ناراحت و متأثر شدند.

وی ادامه داد: جامعه فوتبال ایران یک بازیکن بزرگ و بااخلاق را از دست داد و غم درگذشت او تا ابد در ذهن فوتبال‌دوستان باقی خواهد ماند.

مهاجم راه‌آهن تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند به همسر و فرزندانش صبر عطا کند تا بتوانند این مصیبت بزرگ را تحمل کنند.

دیدگاه‌ها