کد خبر : 1272127 | 11 مهر 1394 ساعت 12:49 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند باید خسارت دوربین را بدهد

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش نفت باید خسارت دوربین آنالیزور باشگاه را بپردازد.

بیرانوند باید خسارت دوربین را بدهد
به گزارش "ورزش سه"، گلر پرحاشیه نفتی ها بعداز اتفاقاتی که در حاشیه بازی استقلال برایش رخ داد، از حضور در تمرینات گروهی تیمش منع و به تمرینات انفرادی محکوم شد. علیرضا بیرانوند که از این اتفاق رضایت نداشت در یکی از این جلسات تمرینی انفرادی با شوت کردن توپ به سوی دوربین آنالیزورهای باشگاه، باعث شد شکستگی دوربین شد تا خشم کادرفنی نفت برانگیخته شود.

یکی از مربیان نفت در تشریح اتفاق رخ داده گفت: هنوز برای ما مسجل نشده که این اتفاق عمدی بود یا سهوی. اما علیرضا بیرانوند به خاطر خطایی که مرتکب شده باید خسارت دوربین شکسته را بپردازد تا آنجا که ما اطلاع داریم باشگاه در حال بررسی اتفاق است تا تصمیم نهایی درخصوص بیرانوند را اتخاذ کند.

باشگاه نفت که علیرضا بیرانوند را از حضور در تمرینات گروهی منع کرده، منتظر بازگشت این بازیکن از اردوی تیم ملی است تا در نشستی با حضور علیرضا منصوریان، مدیرعامل باشگاه و خود این بازیکن پرونده تخلفات او را بررسی و زمینه بازگشت این بازیکن کلیدی را به تمرینات فراهم نماید. با توجه به آخرین اظهارنظر بیرانوند که بار دیگر از باشگاه و سرمربی تیم به خاطر اتفاقات قبل ازبازی استقلال عذرخواهی کرد، احتمال بازگشت او به تمرینات گروهی تیم از اواخر ماه جاری خیلی زیاد است.

دیدگاه‌ها