کد خبر : 1272383 | 12 مهر 1394 ساعت 12:05 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

تابش: در مورد دو بازیکن برزیلی هنوز ناامید هستیم

هرچقدر تلاش کردم نتوانستم با محرم صحبت کنم

قائم‌مقام تیم فوتبال سپاهان گفت: تا الان خیلی تلاش کردم تا با محرم نویدکیا صحبت کنم که این امر هنوز محقق نشده است.

هرچقدر تلاش کردم نتوانستم با محرم صحبت کنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسعو تابش در مورد  خداحافظی محرم نویدکیا از سپاهان گفت: فقط می‌توانم بگویم امیدوارم محرم از این تصمیم منصرف شود. تا الان هم خیلی تلاش کردم تا با او صحبت کنم که این امر هنوز محقق نشده است. واقعا نمی‌دانم چه بگویم و تا زمانی که با محرم حرف نزنم نمی‌توانم در مورد تصمیم او صحبت کنم. الان هم حرفی ندارم و نمی‌توانم بر اساس شنیده‌ها به اظهار نظر بپردازم.

وی ادامه داد:‌خودم باید مستقیم با محرم صحبت کنم و ببینم نظرش چیست. نویدکیا را همیشه به عنوان یک بازیکن بااخلاق، محترم و بزرگ می‌شناختم اما متاسفانه پس از اردوی ترکیه او دیگر به تمرین نیامد و شخصا هر چه تلاش کردم نتوانستم با او تماس بگیرم که ببینم چرا این اتفاق افتاده است.

تابش در مورد اینکه آیا در خصوص مشکل محرم نویدکیا ریشه‌یابی کرده است‌ یا خیر،‌گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. در مورد موضوعاتی مثل باغ دریاچه که گفته می‌شود نویدکیا به این دلیل از سپاهان قهر کرده است، ما هم مواردی را شنیده‌ایم. در این مورد از خود محرم به صورت مستقیم هیچ حرفی نشنیده‌ام و فقط در این مورد گمانه‌زنی وجود داشته است. متاسفانه بعد از اردوی ترکیه او دیگر نیامد تا ببینیم مشکل چیست.

قائم‌مقام سپاهان در مورد ناراحتی هواداران از این تصمیم گفت: این موضوع طبیعی است چرا که هوادار محرم را دوست دارد. او در مدتی که در سپاهان بازی کرده نه بازیکن بدی بوده و نه جنجالی و همیشه کاپیتان خوب سپاهان بوده است. هیچ کسی در مورد خوبی و بزرگی او بحثی ندارد اما باید مستقیم با او صحبت کنم و ببینم چرا نمی‌آید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تمرین دیروز سپاهان در فضای امنیتی برگزار شده است، گفت: گویا تمرین بدون تماشاگر بود اما در مورد سؤالتان چون در آنجا نبودم نمی‌توانم توضیح بدهم.

تابش یک بار دیگر تاکید کرد: تا مستقیم با محرم صحبت نکنم نمی‌توانم بگویم مشکلش چیست و اظهار نظری در این مورد انجام دهم ولی کماکان محرم برای شخص من قابل احترام است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با رفتن بازیکنانی مثل نویدکیا و حاج‌صفی، سپاهان دچار مشکل نخواهد شد، گفت: به هر جهت وظیفه کادر فنی این است که ببیند چطور می‌تواند با این مسائل کنار بیایند هر چند که هنوز از دو بازیکن خارجی خود ناامید نیستیم.

تابش در مورد اینکه آیا مقصر اصلی در خصوص عدم بازی کردن بازیکنان خارجی سپاهان شناسایی شده است یا خیر، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. ما پیگیر هستیم اما ITC دو بازیکن برزیلی باید صادر می‌شد. الان هم از طریق قانونی و وکیل پیگیر این موضوع هستم.

وی در مورد اینکه چرا با وجود قهرمانی‌های اخیر سپاهان، هواداران این تیم تا این اندازه کم‌طاقت هستند که پس از یک شکست علیه کادر فنی شعار سر می‌دهند، گفت: قهرمانی‌های زیاد در این سال‌ها توقعات را بالا برده و هر چند که سپاهان هم تیم بزرگی است. در مورد شعار هواداران صحبتی ندارم. ما کارمان را می‌کنیم و امیدوارم مشکلات حل شود.

قائم‌مقام سپاهان در پایان در مورد اینکه آیا فرکی به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد یا خیر،‌گفت: این موضوع را از خود آقای فرکی بپرسید هر چند که او در مورد رفتن یا ماندن با ما صحبتی انجام نداده است.


دیدگاه‌ها