کد خبر : 1273037 | 14 مهر 1394 ساعت 15:50 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا سر

بنیتس: من دستورعقب نشینی در دربی را ندادم

رافا بنیتس از اینکه او را مربی ترسو و محافظه کار خوانده اند ناراضی است و در مصاحبه با کادنا سر به دفاع از خود پرداخت.

بنیتس: من دستورعقب نشینی در دربی را ندادم
به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی 1-1 رئال مقابل اتلتیکو و عقب نشستن این تیم در نیمه دوم بازی، بسیاری از کارشناسان فوتبال اسپانیا، نوک تیز انتقاد را به سوی بنیتس نشانه رفتند و او را یک مربی ترسو برای رئال خواندند.

بنیتس در دفاع از خود به کادنا سر گفت:" از اینکه در دربی دو امتیاز از دست دادیم، عصبانی هستم. این بازی را دانلود کرده ام تا چند بار ببینم. از پنالتی ای که دادیم عصبانیم؛ چون به راموس و دیگر بازیکنان گوشزد کرده بودم که مرتکب اشتباه فردی نشوند. راموس می داند که اشتباه بدی مرتکب شد. نباید در محوطه جریمه اقدام به کار ریسکی کرد.

اتلتیکو با اشتباهات ما زنده شد و در نیمه دوم فشار را بیشتر کرد. این تیم در نیمه دوم متحول شد و ما مجبور به دفاع شدیم. وقتی تیمی عقب می نشیند، یعنی تیم مقابل در حال فشار وارد کردن است. ما نتوانستیم از ضد حملاتمان استفاده کنیم. وقتی مهاجمانتان خوب عمل نکنند، کسب موفقیت دشوار است و این بلایی بود که در نیمه دوم سرمان آمد.

فکر می کنید من دستور عقب نشینی دادم؟ ناپولی من فصل گذشته 104 گل به ثمر رساند؛ آن هم در فوتبال ایتالیا. آیا من مربی ترسو و محافظه کاری برای رئال هستم؟ تیمی که کنترل بازی را در دست دارد و بارها شوتزنی می کند، یک تیم دفاعی نیست. مساله دیگر اینکه، اتلتیکو بود که ما را وادار به دفاع کرد.من کوواچیچ را وارد زمین کردم تا در کناره ها تقویت شویم ولی آنها فشار را لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر کردند."

دیدگاه‌ها