کد خبر : 1273159 | 15 مهر 1394 ساعت 10:29 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

شرایط برای بازگشت "محرم" مهیا می‌شود

میانجی‌گری برای بازگشت نویدکیا

شنیده شده صبح دیروز جمعی از هواداران تیم فوتبال سپاهان در واکنش به اتفاقات اخیر و بیانیه‌ای که از طرف محرم نویدکیا منتشر شده است، مقابل شورای شهر اصفهان تجمع کرده‌اند و نیروی انتظامی نیز وارد عمل شده است.

میانجی‌گری برای بازگشت نویدکیا
به گزارش "ورزش سه" باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان در این خصوص اظهار داشت: عده‌ای از هواداران با هم قرار گذاشته بودند که امروز مقابل شورای شهر تجمع کنند اما بعداً به خود باشگاه آمدند.

وی افزود: یکی دو ساعتی با آنها در باشگاه جلسه داشتیم و قرار شد تلاش‌هایی که دارد برای حل مشکل نویدکیا صورت می‌گیرد ادامه داشته باشد و افرادی هم تعیین شدند تا با محرم ارتباط برقرار کنند و امیدواریم شرایط به سمتی برود که این مشکل حل شود.

مدیرعامل سپاهان گفت: این افراد، هم مورد تأیید باشگاه هستند و هم هواداران آنها را قبول دارند و قرار است با نویدکیا ارتباط برقرار کنند و نظرات نهایی او را بپرسند تا شرایط بازگشت او به باشگاه را فراهم کنند.
باقریان در مورد شرایط سپاهان بیان داشت: ما مشکلی در تیم نداریم و این موضوعات هم مربوط به خارج از باشگاه است. مربیان و کادرفنی مشغول فعالیت‌ها و تمرینات خود هستند. اینها بیشتر به خاطر حساسیت‌های هواداران به موضوع نویدکیا است و همه تلاش ما هم این است که بتوانیم انتطارات و حساسیت‌های هواداران را برآورده کنیم و مشکل محرم را حل کنیم. این اتفاق متأسفانه تا الان نیفتاده است که امیدوارم در آینده محقق شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه از بیانیه نویدکیا برداشتی مبنی بر خداحافظی ندارد ادامه داد: چیزی که از این بیانیه برمی‌آید این است که نویدکیا دوست دارد تیم و باشگاه در آرامش باشد و این را از هواداران هم خواسته بود. به هر حال من از ذهنیت و افکار نویدکیا اطلاعی ندارم و آنچه از بیانیه برداشت کردم، حمایت از تیم و باشگاه است. خود نویدکیا باید در این مورد اظهارنظر کند و خود او هم در بیانیه اشاره کرده که صحبت‌های ناگفته‌ای دارد که در آینده مطرح خواهد کرد که باید ببینیم چه زمانی این کار را می‌کند.
باقریان در مورد آخرین وضعیت پریرا و پادوانی گفت: اتفاق جدید نیفتاده است. روال رسیدگی به این پرونده ادامه دارد اما هنوز منتج به نتیجه‌ای که منجر به بازی کردن این دو بازیکن شود نشده است. اگر در همین ایام اتفاق خاصی نیفتد، باید تا نیم‌فصل برای استفاده از این دو بازیکن صبر کنیم.

دیدگاه‌ها