کد خبر : 1273929 | 18 مهر 1394 ساعت 16:44 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

بگذارید بچه های فوتبالی کارشان را بکنند

میناوند: هنرمندان عزیز عقب بایستند

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که از یک سانحه تصادف جان سالم به در برده، در راه بازگشت به تهران است.

میناوند: هنرمندان عزیز عقب بایستند
به گزارش "ورزش سه"، میناوند در این باره می گوید: خیلی خوش شانس بودیم که اتفاق بدتری برای ما رخ نداد و موضوع با خسارت مالی به اتمام رسید که به هر حال جبران می شود. من خیلی خوشحالم که هواداران فوتبال در این یک روز حسابی جویای احوال من بودند که این معرفت آنها را نشان می دهد.

وی ادامه داد: به هر حال عمر دست خداست و اجل ما نرسیده بود. اتفاقا خیلی درباره مرحوم نوروزی صحبت کردیم و اینکه بنده خدا چطور جوان از جمع ما جدا شد که شاید مشیت و حکمتی در اراده الهی است که ما از آن بی خبریم.
 
حرف هادی نوروزی که می شود میناوند بحث را به سمت بازی دوستانه ای می برد که قرار است به یاد او برگزار شود. او می گوید: سپهر حیدری و چند بازیکن دیگر پرسپولیس پیش قدم شدهاند و با دعوت از بزرگان فوتبال می خواهند این بازی را برگزار کنند که همه ما تمام قد آماده ایم در این بازی به میدان برویم و هر کمکی هم می کنیم که هم تماشاچی بیشتری بیاید و هم یاد و خاطره هادی نوروزی در مراسمی شکیل گرامی داشته شود. البته متاسفانه یا خوشبختانه افراد دیگری هم خودشان را همراه این ماجرا کرده اند که نمی دانم نیتشان چیست.

مدافع چپ سابق تیم ملی می گوید: عزیزان باشگاه هنرمندان از دیروز با شنیدن خبر این بازی قصد دارند خودشان را در این مساله سهیم کنند که البته نیتشان بد نیست ولی از آنها می خواهم اجازه بدهند فوتبالی ها این بازی را انجام بدهند. همانطور که شما هم در ورزش سه نفرات را منعکس کرده اید، تعداد فوتبالیست هایی که می خواهند در این بازی سهمی داشته باشند زیاد است و جایی به دوستان خوب هنرمندان ما نمی رسد. البته آنها از بازی رئال مادرید یک پرونده باز هم دارند و هنوز مشخص نشده بالاخره درآمد آن مسابقه و موضوع کمک به بیمارهای ام اس به کجا رسید. امیدوارم بازی یادبود هادی نوروزی با این چیزها لوث نشود و فوتبالی ها خودشان کاری که صلاح می دانند را انجام بدهند.

دیدگاه‌ها