کد خبر : 1274427 | 20 مهر 1394 ساعت 17:02 | 39K بازدید | 2 دیدگاه

آشنایی با ستاره های ایران مقابل ژاپن 3

پژمان منتظری از عدد محبوبش گذشت

منتظری باید 34مین بازی ملی خود را برابر تیم ملی ژاپن انجام دهد، منتظری تنها یک گل ملی در کارنامه دارد.

پژمان منتظری از عدد محبوبش گذشت
به گزارش " ورزش سه " بازیکن خوزستانی تیم ملی ایران باید 34مین بازی ملی اش را برابر چشم بادامی ها انجام دهد ، این اولین باری است که منتظری برابر تیم ژاپن بازی می کند.منتظری در حالی 33مین بازی ملی اش را برابرعمان انجام داد که این عدد ،عدد شانس وی بوده است ؛ منتظری با شماره 33 همراه با فولاد و استقلال تهران به تیم ملی رسید و حال پس از بازی با ژاپن از این عدد خوش یمن خواهد گذشت.

پژمان منتظری اولین بازی ملی خود را برابر کویت درزمان مربیگری کی روش و در ورزشگاه آزادی انجام داد و توانست در دقیقه ی 59 همان بازی اولین گل ملی اش را به ثبت برساند و این تنها گل ملی منتظری بوده است.

1069794

منتظری در جام جهانی با تصمیم کی روش در دفاع راست بازی کرد و بازی های خوبی در این پست برای تیم ملی انجام داد.او که امیدوار بود در مسابقات جام ملت های آسیا 2015 همراه با تیم ملی قهرمان شود ، چند روز پیش از این مسابقات مصدوم شد تا این جام را از دست بدهد.

زوج سید جلال حسینی در این بازی پژمان منتظری خواهد بود و بزرگترین رقیب آنها برای این پست مرتضی پورعلی گنجی با 6 بازی ملی و محمد حسین کنعانی با 2 بازی ملی هستند.دو جوان آینده داری که می توانند با کسب تجربه دفاع آینده تیم ملی را تضمین کنند.


دیدگاه‌ها