کد خبر : 1274450 | 20 مهر 1394 ساعت 18:14 | 24K بازدید | 2 دیدگاه

آشنایی با ستاره های ایران مقابل ژاپن 6

سامورایی ایرانی برابر تیم سامورایی ها

آندرانیک تیموریان برابر ژاپن 96مین بازی خود را انجام می دهد ، او تا کنون 10 گل برای تیم ملی به ثمر رسانده است.

سامورایی ایرانی برابر تیم سامورایی ها
به گزارش " ورزش سه " آندرانیک تیموریان بازی های ملی خود را با دیدار برابر تایوان در سال 2006 شروع کرد ، دیداری که برای او خوش یمن بود و آندو توانست اولین گل ملی اش را نیز به ثمر برساند.

آندو پس از درخشش در ابومسلم توسط برانکو به تیم ملی برای جام جهانی فراخوانده شد و در جام جهانی 2006 سه بازی را انجام داد.آندو تا کنون 10 گل برای تیم ملی به ثمررسانده است و آخرین آنها به دو بازی قبل تیم ملی ایران باز می گردد که توانستدر هند دروازه ی این کشور را باز کند ، دیداری که با برتری 3-0 برای ایران به پایان رسید.

1069804
شاید یکی از ماندگارترین بازی های تیموریان دیدار برابر کره جنوبی در اولسان باشد که وی در دقیقه ی 29 از ناحیه ی دست مصدوم شد و بیش از 60 دقیقه با دست شکسته به بازی ادامه داد.آندو در آن بازی توانست پاس گل پیروزی بخش ایران درآن بازی را به رضا قوچان نژاد بدهد تا تیم ملی به عنوان تیم اول به جام جهانی راه یابد.

آندرانیک تیموریان هافبک جنگنده ی تیم ملی توانست با ادامه ی درخشش در جام جهانی 2014 نیز بازی کند، همچنین نامش جز 100 بازیکن برتر جام جهانی از نگاه مجله " بلیچر ریپورت نیز قرار گرفت.ا و جز معدود کسانی باشد که در دو جام جهانی برای تیم ملی به میدان رفته است.تیموریان پس از جام جهانی ، در جام ملت های 2015 نیز بازی های خوبی از خود نشان داد اما تیم ملی ایران نتوانست به جمع 4 تیم برتر جام راه یابد.قدرت ، صلابت و پاس های تیموریان از خصوصیت های اصلی وی هستند.


1069805
تیموریان که سال ها کنار جواد نکونام خط هافبک ایران را تشکیل می داد حال پس از رفتن نکونام همراه با امید ابراهیمی کمربند وسط زمین را تشکیل خواهد داد.آندوتیموریان پس از رفتن نکونام بعد از بازی با سوئد بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را بر بازو بست و به عنوان کاپیتان اول از سوی مرد پرتغالی تیم ملی معرفی شد.

دیدگاه‌ها