کد خبر : 1275277 | 24 مهر 1394 ساعت 15:18 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

کیومرث هاشمی:

درمورد خاکپور فدراسیون باید تصمیم گیری کند

رییس کمیته ملی المپیک،گفت: مسوولیت تیم فوتبال امید و همچنین محمد خاکپور سرمربی این تیم با فدراسیون است و باید در خصوص استعفای خاکپور تصمیم گیری کنند.

درمورد خاکپور فدراسیون باید تصمیم گیری کند
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، کیومرث هاشمی امروز (جمعه) درحاشیه هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری و رکوردگیری از ملی پوشان در جمع خبرنگاران در خصوص استعفای محمد خاکپور از سرمربیگری تیم فوتبال امید،با بیان اینکه مسوولیت این امر با فدراسیون فوتبال است،افزود: در این خصوص تلفنی با علی کفاشیان و حبیب کاشانی صحبت کردم و قرار شد این موضوع در فدراسیون بررسی و بر مبنای آن تصمیم گیری شود.

وی اظهار داشت: الان نیز نمی توان درخصوص استعفا سرمربی تیم فوتبال امید قضاوت کرد و این امر را باید به بعد از نشست خاکپور با فدراسیون موکول کرد.

هاشمی درخصوص آسیب دیدگی سعید محمدپور از ملی پوشان وزنه برداری نیز اظهار داشت: آسیب دیدگی بخشی از ورزش قهرمانی است و با توجه به اینکه حدود یکماه دیگر تا رقابتهای قهرمانی جهان باقی است، ملی پوشان با 85 تا 90 درصد آمادگی در هفته دوم لیگ شرکت کردند که تا آغاز رقابتهای جهانی آمادگی آنها باید به صد درصد برسید و کادر فنی نیز باید توجه داشته باشد که در اوج آمادگی ملی پوشان باید در میدان جهانی باشد.

رییس کمیته ملی المپیک درخصوص مشکل بازنشستگی سهراب مرادی نیز گفت: یکشنبه آینده علی مرادی رییس فدراسین قرار است برای صحبت با تاماش آیان رییس فدراسیون بین المللی به سوییس برود تا درخصوص حل مشکل سهراب مرادی مذاکراتی را داشته باشد و این جوان شایسته کشورمان بتواند در رقابتهای قهرمانی جهان شرکت کند.هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای کشور روزهای 23 و 24 مهر در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

دیدگاه‌ها