کد خبر : 1275389 | 24 مهر 1394 ساعت 20:43 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست تیم امید: از خبر خاکپور شوکه شدم

حسین اخوت درباره استعفای خاکپور می گوید امیدوارم که اگر به زندگی شخصی اش لطمه نمی زند به تیم بازگردد.

سرپرست تیم امید: از خبر خاکپور شوکه شدم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس حسین اخوت پس از بازی‌های آسیایی و اتفاق تلخی که رخ داد به عنوان سرپرست تیم ملی امید انتخاب شد و بسیار از بی نظمی‌هایی که در دوره‌های قبل اتفاق می‌افتاد دیگر مشاهده نشد.

مصاحبه ی حسین اخوت سرپرست تیم ملی امید را در زیر با هم می خوانیم:

به دنبال قهرمانی بودیم
تیم ملی امید مسابقات بسیار خوبی را در رقابت‌های غرب اسیا به نمایش گذاشت. در ابتدا هدف ما این بود که به این مسابقات به چشم دیدارهای آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک نگاه کنیم. برای هماهنگ‌تر شدن به میدان رفتیم. وقتی وارد مسابقات شدیم با توجه به اینکه آخرین دوره حضور ما در غرب آسیا بود می‌خواستیم کارمان را با قهرمانی به اتمام برسانیم. در صحبت‌هایم در محل برگزاری مسابقات گفتم ما به دنبال قهرمانی هستیم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم کارمان را با موفقیت به اتمام برسانیم. تیم‌های پر قدرتی در مسابقات حضور داشتند می‌دانید برخی از حریفانی که در غرب آسیا با آنها بازی کردیم در رقابت‌های انتخابی المپیک حضور دارند و با آنها دیدار خواهیم داشت به همین خاطر حضور در این مسابقات به ما کمک کرد تا هم عیار خودمان را بسنجیم و هم شرایط حریفان را ببینیم. اینکه بین 9 کشور عربی قهرمان شدیم اتفاق خوبی بود.

سوریه برتر از قطر بود
سوریه تیم بسیار خوبی بود و این مسئله را پیش‌بینی می‌کردیم سطح قطر پائین‌تر بود. هر کسی که مسابقات را دید به این مسئله اذعان کرد که ما سطح‌مان از تمام تیم‌ها بالاتر بود.

نمی دانم چرا بازی های تیم امید پخش نشد
علت عدم پخش‌ زنده مسابقات را نمی‌دانم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی بوده باشد چرا که چند روز قبل بازی ایران و عمان پخش زنده داشت. وقتی این بی توجهی ها وجود دارد نباید توقع داشت تیم ما راحت به المپیک برود. کسی به تیم ایران توجه نمی‌کند. متاسفانه برنامه‌های ورزشی هم توجهی به تیم ملی امید ندارند. این تیم هم نماینده ایران است فکر می‌کنم یکی از دلایل عدم موفقیت 40 ساله تیم ملی امید بی توجهی مسئولان است. همه باید دست به دست هم دهند و کمک کنند تا این تیم به المپیک برود.

از استعفای خاکپور شوکه شدم
نمی‌دانم مشکل خاکپور چیست و در ذهن او چه می‌گذرد. اگر حضور خاکپور در تیم ملی امید به زندگی شخصی‌اش لطمه نمی‌زند از او خواهش می‌کنم به سمت خود باز گردد. از اهالی فوتبال و دوستانی که می‌توانند تاثیر گذار باشند می‌خواهم که خاکپور را باز گردانند.

در جریان نبودم و وقتی در فرودگاه این مسئله را شنیدم شوکه و ناراحت شدم.خاکپور عنوان کرد یکسری مشکلات شخصی دارد و می‌خواهد استعفا کند. واقعا نمی‌دانیم دلیل این استعفا چیست، شاید دست او را نگرفتند و او را تنها گذاشتند اما به عنوان کسی که کنار تیم بودم می‌گویم که او می‌تواند تیم ملی امید را به المپیک برساند و کمک زیادی به فوتبال ایران کند.

به المپیک خواهیم رسید
اکنون معیار غرب آسیا دست‌مان آمده است. شرق آسیا هم از سوی گروه آنالیز تیم ملی امید در دست بررسی است. فکر می‌کنم حداقل جزو 4 تیم اول هستیم وقتی به جمع 4 تیم راه یافتیم قطعا می‌توانیم به المپیک برسیم. تیم ایران در حال حاضر کیفیت بسیار خوبی دارد.

دیدگاه‌ها