کد خبر : 1275876 | 26 مهر 1394 ساعت 15:47 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب نقل قول سرپرست تیم ملی امید

اخوت می گوید بردن هر تیمی آنها را خوشحال می کند، فرقی ندارد چه کشوری برابر ما قرار می گیرد.

تکذیب نقل قول سرپرست تیم ملی امید
به گزارش "ورزش سه"، حسین اخوت سرپرست تیم ملی امید با اشاره به خداحافظی خاکپور گفت: خاکپور در زمان خداحافظی با بازیکنان دلیل جداییش را مشکلات شخصی عنوان کرد، اما برخی بحث قرار داد را مطرح کنند که اگر صحت داشته باشد باید این مسئله را مدیریت کرد.

وی افزود: انتظار داریم نگاه فدراسیون به مربیان خارجی و داخلی فاصله زیادی نداشته باشد و باید به مربیان وطنی بها داد تا بتوانند قابلیت های خود را هرچه بیشتر بروز دهند.تمام تلاش خود را برای بازگشت خاکپور انجام می‌دهیم زیرا تیم امید چارچوب مورد نظر را بدست آورده و نبود خاکپور می تواند به این انسجام ضربه بزند.

اخوت در ادامه از عدم پخش بازی های تیم ملی امید از صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: بازی های غرب آسیا همواره از تلویزیون پخش میشد اما در این دوره که تیم ملی امید نماینده کشور در این رقابت ها بود، حتی بازی فینال نیز جایی در برنامه های صدا و سیما نداشت، حتی پرببینده‌ترین برنامه ورزشی نیز توجه چندانی به این رقابت ها نکرد.با اندکی تامل می‌توان متوجه شد چرا چهل سال است که به المپیک نرفته ایم. اکنون که یکی از بهترین تیم های المپیک را در اختیار داریم، باید تمام نهادها جهت شکست طلسم 40 ساله نرفتن به المپیک بسیج شوند و به تحقق یافتن رویای المپیک کمک کنند.

سرپرست تیم ملی امید در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهارات عنوان شده به نقل از وی در یکی از مطبوعات در مورد شرایط میزبانی قطری ها را تکذب کرد و گفت: قطری ها نقاط ضعف وقوتی داشتند، برای مثال نظم و برنامه ریزی در مسابقات از نقاط قوت و اسکان همزمان 9 تیم در یک هتل از نقاط ضعف بزرگ میزبان رقابت ها بود که مشکلاتی برای تیم ها بوجود آورد.

حسین اخوت کرد: قطری ها هیچگون لطف اضافی به ما نداشتند، اما مشکل خاصی که بگوییم از روی عمد بوده برای ایجاد نکردند. مشکلاتی مانند شرایط اسکان و ساعت برخی از بازی ها برای همه تیم ها بود و تنها به یک تیم مربوط نمیشد.بردن هر تیمی ما را خوشحال میکند و تفاوتی ندارد چه کشوری در مقابل ما قرار می گیرد.

سرپرست تیم ملی امید در پایان از تلاش‌های سازمان نظام وظیفه، کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون فوتبال در قهرمانی تیم ملی امید تشکر کرد.

دیدگاه‌ها