کد خبر : 1276095 | 27 مهر 1394 ساعت 14:01 | 22.4K بازدید | 20 دیدگاه

خوردبین: چرا سوشا را دو بار محروم کردند؟

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید چرا باید سوشا مکانی دو بار جریمه شود.

خوردبین: چرا سوشا را دو بار محروم کردند؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمود خوردبین درباره دیدار پرسپولیس مقابل سیاه جامگان مشهد اظهار کرد: ما به تیم خودمان اطمینان داریم. کاری نداریم که مقابل سیاه جامگان یا تیم دیگری قرار است بازی کنیم بلکه مهم این است که کار خودمان را انجام بدهیم و با قدرت بازی را آغاز کنیم. اگر بازیکنان‌مان را محروم نکنند می‌توانیم فوتبال خوبی را ارائه بدهیم.


وی افزود: در روزهای اخیر بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. روز گذشته هم بازیکنان‌مان را محروم کردند. اگر این اتفاقات رخ ندهد، من فکر می‌کنم روند تیمی ما مثبت است و روز به روز بهتر می‌شویم. ان‌شاءالله در آینده وضعیت بهتری داشته باشیم و بتوانیم از انتهای جدول فاصله بگیریم.


خوردبین درباره صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: برانکو روز گذشته واقعا عصبانی بود چون با قانون بیخودی سوشا مکانی را محروم کردند. اگر او را در زمین مسابقه داور جریمه کرد و کارت زرد نشان داد دیگر چرا باید محرومش کنند. اگر داور مسابقه به سوشا کارت زرد نشان نمی‌داد و سوشا را تا آخر فصل محروم می‌کردند، ایرادی نداشت اما نمی‌شود که یک بازیکن را به خاطر یک خطای کوچک دو بار جریمه کرد.


وی با انتقاد از قوانین کمیته انضباطی اضافه کرد: واقعا جالب است. سوشا مکانی در بازی مقابل ملوان که در جام حذفی برگزار شد خطای کوچکی را انجام داد اما باید در لیگ محروم شود. واقعا جالب است، جام حذفی چه ربطی به لیگ دارد. سوشا الان به خاطر کارت زردی که در بازی مقابل ملوان گرفت هم در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن محروم است هم در بازی مقابل سیاه جامگان که در چارچوب مسابقات لیگ برگزار می‌شود.


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرکت رضا نورمحمدی در دیدار مقابل صبا هم گفت: واقعیت این است که بازیکنان پرسپولیس مشکل روحی دارند. آنها کاپیتان تیم شان را از دست دادند و در حال حاضر وضعیت روحی مناسبی ندارند. رضا نورمحمدی به خاطر خطایی که در آن دیدار انجام داد اخراج شد بنابراین نباید دیگر او را محروم کنند. امیدوارم دوستان کمی شرایط تیم را درک کنند و اینقدر ما را اذیت نکنند.

دیدگاه‌ها