کد خبر : 1276310 | 28 مهر 1394 ساعت 12:10 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت آلگری و انریکه برای عنوان برترین مربی سال

به نظر می‌رسد که مربیان تیم‌های فینالیست چمپیونزلیگ، شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای کسب عنوان "برترین مربی سال" خواهند داشت.

رقابت آلگری و انریکه برای عنوان برترین مربی سال
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه و مکس آلگری، به همراه بارسلونا و یوونتوس موفق شدند به فینال چمپیونزلیگ راه پیدا کنند که در آنجا، بارسا موفق شد 3-1 یووه را شکست داده و سه گانه خود را تکمیل کند.  آلگری نیز به همراه یووه در هر دو جام داخلی ایتالیا به قهرمانی رسید و کسب پیروزی مقابل بارسا او را صاحب سه گانه می‌کرد.
صبح امروز لیست 23 نفره فیفا برای توپ طلا و همچنین مربیان برتر سال منتشر شد که نام انریکه و آلگری، در کنار گواردیولا،بلان، مورینیو، آنچلوتی و ... به چشم می‌خورد. با این حال، با وجود موفقیت‌هایی که دیگر مربیان در لیگ‌های داخلی خود کسب کرده اند، شانس انریکه و آلگری برای کسب این عنوان بیش از دیگران باشد. در فصل جدید، انریکه به همراه بارسا در رده ی سوم لالیگا قرار گرفته ولی آلگری در ایتالیا، عملکرد خوبی نداشته و در حال حاضر یووه در رده ی چهاردهم قرار دارد.
با توجه به سال‌های گذشته و اینکه نیم فصل اول فصل جدید نیز روی نظر رای دهنده‌ها تاثیر می‌گذارد، می‌توان شانس انریکه را کمی بیش از آلگری برای کسب این عنوان ارزیابی کرد.

دیدگاه‌ها