کد خبر : 1277806 | 05 آبان 1394 ساعت 01:54 | 65.5K بازدید | 42 دیدگاه

سرمربی تیم ملی سرانجام رسما اعلام کرد

کیروش: دبیرکل‌ فدارسیون پشت این‌ ماجراهاست!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی دبیرکل فدراسیون فوتبال را به کارشکنی علیه خود متهم کرد.

کیروش: دبیرکل‌ فدارسیون پشت این‌ ماجراهاست!
به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش که برآشفته و ناگهانی پس از گفتگوی حسین آبانگاه با برنامه نود روی خط این برنامه آمد، در ابتدای حرف هایش دبیر پیشین کمیته اخلاق را به کم اطلاعی از موضوعی که درباره آن صحبت می کند متهم کرد و گفت: من طبق قراردادی که دارم می توانم اسپانسر شخصی داشته باشم. منظور کی روش این بود که او می تواند پیراهن هر برندی را به تن کند به شرطی که از این برند مبلغی را به عنوان حق تبلیغاتی دریافت کند.

کی روش همچنین اعلام کرد حق تصویر او نیز به صورت انحصاری به کسی واگذار نشده است و او حق استفاده تبلیغاتی از تصویر خود را نیز داراست که احتمالا این موضوع در قرارداد او پیش بینی شده است.

سرمربی تیم ملی با اعلام این نکته که با شفافیت بیشتری در این زمینه صحبت خواهد کرد اعلام کرد کارفرمای او فدراسیون فوتبال است و فدراسیون فوتبال هم کاملا در جریان این دادوستد مالی بین او و کمپانی آل اشپورت قرار داشته است اما نکته جالب جایی بود که مجری برنامه نود به اشتباه قصد داشت نام عباس ترابیان را به عنوان کسی که مساله کارلوس کی روش رادر کمیته اخلاق به جریان انداخته معرفی کند که کی روش با کنار گذاشتن تعارف نام اسدی دبیرکل فدراسیون را مطرح کرد و گفت دکتر اسدی پرونده مهرداد خانبان و مارکار آقاجانیان را در کمیته اخلاق به جریان انداخته است.

کی روش و اسدی در انتهای سال گذشته نیز مجادله ای جدی با یکدیگر داشتند که در زمان خود سروصدای زیادی به پا کرد. به نظر می رسد این دعوا ادامه داشته باشد ؛ دعوایی که یک سر آن به وزارت ورزش می رسد .

دیدگاه‌ها