کد خبر : 1278579 | 08 آبان 1394 ساعت 08:36 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی:سلیمی هر نیازی برای درمان داشته باشد خارج از اعتبارات کمک می‌کنیم

تلاشمان را برای سلامتی سلیمی به کار می‌گیریم

معاون مالی وزیر ورزش با آرزوی سلامتی برای بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: او هر نیازی برای درمان داشته باشد خارج از اعتبارات به بهداد کمک می‌کنیم.

تلاشمان را برای سلامتی سلیمی به کار می‌گیریم
سیدمناف هاشمی "ورزش سه" و به نقل از فارس، درباره بودجه واریزی به فدراسیون‌ها گفت: ما 10 میلیارد به فدراسیون‌ها و 30 میلیارد بودجه عمرانی هم به استان‌ها تزریق کردیم. این بودجه برای این است تا پروژه‌های استانی فعال شوند. با این بودجه‌ای که به فدراسیون‌ها دادیم 70 درصد بودجه المپیکی‌ها و 60 درصد بودجه غیرالمپیکی‌ها پرداخت شده است.

وی درباره حقوق 2 میلیون تومانی ورزشکاران المپیکی اظهار داشت: ما منتظر هستیم تا معاونت قهرمانی لیست نهایی را در اختیار ما قرار دهد تا از آخر ماه حقوق آنها پرداخت شود که این لیست تا 2-3 روز آینده در اختیار ما قرار می‌گیرد. غیر از این حقوقی که ما به ورزشکاران می‌دهیم، فدراسیون‌ها هم هر حقوق و پاداشی برای ورزشکاران در نظر بگیرند از نظر ما بلامانع است. علاوه بر حقوقی که فدراسیون‌ها به ورزشکاران می‌دهند، وزارت ورزش هم ماهی 2 میلیون تومان به المپیکی‌ها پرداخت می‌کند.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش در پاسخ به سوال درباره آسیب‌دیدگی بهداد سلیمی و کمک وزارت ورزش برای درمان وی، عنوان کرد: هرگاه احساس نیازی که سلیمی داشته باشد خارج از اعتبارات در خصوص درمان وی اقدام کرده و از او حمایت می‌کنیم. من آرزوی توفیق و سلامتی برای این ورزشکار کشورمان دارم و همه تلاشمان را برای سلامتی او به کار می‌گیریم.

دیدگاه‌ها