کد خبر : 1278989 | 09 آبان 1394 ساعت 14:21 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

بارسلونا و عاقبت خطرناک شکست درزمین ختافه

بارسلونا امشب در زمین ختافه یکی از بازی های تقریبا دشوار خود را برگزار خواهد کرد و برای عدم ایجاد فاصله امتیازی با رئال، به برد در این مسابقه نیاز مبرم دارد.

بارسلونا و عاقبت خطرناک شکست درزمین ختافه
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رئال مادرید در برنابئو دیدار ساده ای مقابل لاس پالماس پیش رو دارد که پیروزی در آن برای کهکشانی ها کار دشواری به نظر نمی آید، بارسلونا باید در زمین ختافه به برد دست یابد تا همچنان با رئال مادرید از لحاظ امتیازی برابری خود را حفظ کند. با این حال زمین ختافه برای بارسلونا آنچنان که به نظر می رسد ساده نیست.

بارسلونا از زمانیکه ختافه به لالیگا صعود کرده، 11 بار در این زمین به میدان رفته، 7 برد، سه شکست و یک تساوی، حاصل کار آبی اناری ها در ورزشگاه ختافه بوده است. آمار ها به نقع بارسا حکایت دارند ولی سه شکست بارسلونا از ختافه در زمین این تیم، به قیمت از دست رفتن لالیگا برای کاتالان ها تمام شده است.

هر بار که بارسا در زمین ختافه شکست خورده، لالیگا را نیز از دست داده است. فصول 2006-2007، 2007-2008 و 2011-2012، بارسا مقابل ختافه شکست را تجربه کرده و در نهایت این رئال بوده که قهرمان لالیگا شده است. شکست های بارسا به ترتیب، 4-0، 2-0 و 1-0 بوده است.

البته بارسا در این زمین سابقه پیروزی 5-2 با هت تریک پدرو را نیز در کارنامه دارد. فصل گذشته بارسا در زمین ختافه بدون گل متوقف شد و باید دید امشب انریکه می تواند به اولین برد خود در زمین این تیم حومه شهر مادرید دست یابد یا خیر؟

دیدگاه‌ها