کد خبر : 1279001 | 09 آبان 1394 ساعت 15:25 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

ماموریت ویژه رونالدو مقابل لاس پالماس

دیدار مقابل لاس پالماس اگرچه برای رئال مادرید یک دیدار معمولی که باید در آن پیروز شود به حساب می آید اما برای کریستیانو رونالدو از یک منظر اهمیت ویژه ای دارد.

ماموریت ویژه رونالدو مقابل لاس پالماس
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تا بدینجای فصل با 7 گل زده، پشت سر نیمار در جدول گلزنان برتر لالیگا قرار دارد. او پس از اینکه در هشت هفته اول، تنها در یک بازی موفق به گلزنی شد، در دو بازی اخیر رئال مقابل لوانته و سلتا توانست برای تیمش گلزنی کند و امیدوار است این روند در بازی امروز برابر لاس پالماس هم تداوم یابد.

رونالدو با 232 گل زده در لالیگا و 325 گل زده در تمام رقابت ها، برترین گلزن تاریخ رئال مادرید است. او در هفت فصل حضورش در رئال، مقابل 29 تیم مختلف در اسپانیا گلزنی کرده؛ به عبارتی رونالدو مقابل هر تیمی که قرار گرفته حداقل یک گل به ثمر رسانده است. حال امروز او لاس پالماس را پیش رو دارد. تیمی که از سال 2002 که به دسته دوم سقوط کرد، دیگر مقابل رئال قرار نگرفته است. رونالدو امشب می تواند با گلزنی مقابل لاس پالماس، سی امین تیم اسپانیایی را نیز مقهور قدرت گلزنی خود کند.

شکار مورد علاقه او در لالیگا، سویاست که تاکنون 19 گل به این تیم زده و پس از سویا، ختافه با 18 گل خورده، مالاگا با 14، اسپانیول با 12 و بارسلونا با 7 گل خورده، دیگر تیم هایی هستند که بیشترین گل را از رونالدو در لالیگا دریافت کرده اند.

دیدگاه‌ها