کد خبر : 1279057 | 09 آبان 1394 ساعت 19:25 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

کلوپ: لیورپول شایسته پیروزی بر چلسی بود

یورگن کلوپ پس از پیروزی 3-1 لیورپول بر چلسی، به تمجید از شاگردانش پرداخت.

کلوپ: لیورپول شایسته پیروزی بر چلسی بود
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش دیدار حساس تیم های چلسی و لیورپول در استمفورد بریج با نتیجه 3-1 به سود لیورپول به اتمام رسید تا کلوپ اولین برد خود در لیگ برتر را با لیورپول جشن بگیرد. قرمزهای آنفیلد ابتدا با گل دقیقه 4 رامیرس از چلسی عقب افتادند اما دو گل از کوتینیو و یک گل از بنتکه، ورق بازی را به سود آنها برگرداند.

کلوپ در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" ما شروع خوبی نداشتیم و این یک حقیقت است. پس از دریافت گل، با پاس های کوتاه توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و موقعیت هایی نیز خلق کردیم. چلسی سعی داشت با پرس شدید، مانع بازی سازی هافبک های ما شود اما توانستیم فضاهای خالی را به خوبی پیدا کنیم و سپس به شایستگی گل تساوی را به ثمر رساندیم. نیمه اول، شایسته حداقل یک نتیجه مساوی بودیم و خوشبختانه به آن نیز رسیدیم.

در نیمه دوم بازی برای ما راحت تر شد؛ چون چلسی برای زدن گل برتری جلو کشیده بود. ما دو گل دیگر زدیم و موقعیت های دیگری نیز داشتیم. احساس من این است که کاملا شایسته پیروزی بر چلسی بودیم. ما برای این مسابقه به سختی کار کرده بودیم و این البته طبیعی است که برای بردن چلسی در زمین خودش، باید به سختی کار و تمرین کرد."

دیدگاه‌ها