کد خبر : 1279064 | 09 آبان 1394 ساعت 19:52 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مورینیو: فکر نمی کنم از چلسی اخراج شوم

ژوزه مورینیو پس از شکست 3-1 از لیورپول همچنان به ادامه کار در چلسی امیدوار است هرچند که شرایط را چندان خوب ارزیابی نمی کند.

مورینیو: فکر نمی کنم از چلسی اخراج شوم
به گزارش "ورزش سه"، چلسی حالا پس از یازده هفته، شش شکست در کارنامه دارد و در رده ی نازل پانزدهم قرار دارد. مورینیو در پایان بازی و در مورد نمایش بازیکنانش گفت:" شک ندارم که بازیکنانم برای کسب یک نتیجه خوب، همه توانشان را در زمین گذاشتند. البته اشتباهاتمان زیاد بود و به بازیکن خاصی اشاره نمی کنم؛ چون امروز همه باهم شکست خوردیم."

مورینیو در مورد اینکه این آخرین روز مربیگریش در چلسی بود یا خیر گفت:" فکر نمی کنم اخراج شوم. هنوز زمان برای تغییر اوضاع دارم."

و حمایت هواداران:" از این بابت خیالم راحت است اما چیزی که مرا راضی می کند، حمایت هواداران نیست که متحول شدن تیمم است. تحول هم با کار زیاد و کسب نتایج خوب حاصل می شود. بازیکنانم پس از بازی در رختکن واقعا ناراحت بودند و من برایشان حداکثر احترام را قائل هستم؛ هرچند که بازیکنانم تاکنون به آنچه شایستگی دارند نرسیده اند."

و حالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟ " چه اتفاقی می افتد؟ به خانه می روم و می دانم که خانواده ام در منزل ناراحت هستند. سعی می کنم یکی دو مسابقه راگبی تماشا کنم تا کمی از حال و هوای باخت خارج شوم. فردا هم سعی خواهم کرد تیم را برای بازی روز چهارشنبه مقابل دیناموکیف مهیا کنم."

دیدگاه‌ها