کد خبر : 1279135 | 10 آبان 1394 ساعت 00:40 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: نیمار چیزی بیش از یک بازیکن حیاتی است

بارسلونا امشب موفق شد در زمین ختافه با دو گل سوارز و نیمار به پیروزی رسیده و بار دیگر با رئال مادرید هم امتیاز شود.

انریکه: نیمار چیزی بیش از یک بازیکن حیاتی است
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:" یک بازی کامل را امشب انجام دادیم. کامل ترین بازی فصلمان تا بدینجا. در زمینی که چندان برایمان خوش یمن نبوده، از همه لحاظ خوب و عالی بودیم و تقریبا برای کسب پیروزی دچار سختی و فشار نشدیم. این پیروزی نتیجه شایستگی های ما بود نه بد بازی کردن ختافه."

انریکه سپس به تمجید از نقش بوسکتس در کسب این پیروزی پرداخت و گفت:" بوسکتس بازیکن بی همتایی است. یکی از کاملترین و بهترین هافبک های حال حاضر جهان، اگر نگوییم بهترینشان. در سیستم بازی ما، او یک بازیکن کلیدی است نه فقط بخاطر هوش بالایش که بخاطر قدرت بازی کردن در نقاط مختلف زمین. او در هر نقطه که بازی کند، آنجا را بیمه می کند."

اینیستا و سرجی روبرتو:" روبرتو در یکی از شیرین ترین مقاطع فوتبالش به سر می برد و امروز نقش مهمی در برتری ما با دو پاس گل ایفا کرد. اینیستا هم پس از یک ماه، نیم ساعت بازی کرد و سعی داشتم او را در شرایط بازی قرار دهم."

انریکه در مورد گلزنی نیمار و حضورش در صدر جدول گلزنان گفت:" او به فرم فصل قبل خودش بازگشته است. نیمار بارها مشکلات بازی را برای ما حل کرده است. او دفاع می کند، گل می زند، پاس گل می دهد و همچنان در حال پیشرفت است. او برای ما چیزی بیشتر از یک بازیکن محوری و حیاتی است."

دیدگاه‌ها