کد خبر : 1279181 | 10 آبان 1394 ساعت 11:04 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید سایت AZ از ملی‌پوش ایرانی

جهانبخش ستون موفقیت‌های نایمخن بود

در آستانه جدال حساس آلکمار با نایمخن سایت باشگاه AZ به تمجید از ملی‌پوش ایرانی‌اش پرداخت.

جهانبخش ستون موفقیت‌های نایمخن بود
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که در نقل و انتقالات تابستانی با سروصدای فراوان به عنوان گرانقیمت‌ترین خرید این فصل از نایمخن به جمع بازیکنان آلکمار اضافه شد، امشب برای اولین‌بار مقابل تیم سابق خود به میدان خواهد رفت. جهانبخش که 2 فصل رویایی را با تیم نایمخن در لیگ‌برتر و لیگ دسته اول هلند سپری کرد، فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن تیم معرفی شد و جایزه گاوطلایی را از آن خود کرد. درخششی که باعث شد باشگاه آلکمار برای خرید او دست به کار شود.

حالا در آستانه مصاف آلکمار با نایمخن در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ هلند سایت آلکمار به تمجید از ملی‌پوش ایرانی‌اش پرداخته و او را بازیکنی کلیدی در بازی امشب قلمداد کند. این سایت نوشت:«علیرضا جهانبخش فصل پیش با بازی‌های خوب خود ستون موفقیت‌های نایمخن در راه بازگشت به لیگ‌برتر هلند بود. این بازیکن با 12 گل زده و 17 پاس گل نقش اول تیمش در کل فصل را بازی کرد تا امشب همان انتظار از این بازیکن برای پیروزی آلکمار برود.»

سایت باشگاه آلکمار در انتها لیست 18 نفره بازی این تیم برابر نایمخن را منتشر کرد که علیرضا جهانبخش هم در این لیست دیده می‌شود. نکته جالب اینکه جهانبخش در سال‌های حضورش در هلند همواره مقابل آلکمار ستاره تیمش بود. 2 فصل قبل جهانبخش در برد 3 بر 2 تیمش زننده 2 گل بود که یکی از گل‌های او کاندیدای بهترین گل فصل شد و فصل قبل هم در جام‌حذفی با وجود باخت 2 ـ یک نایمخن مقابل آلکمار او سازنده تک گل تیمش بود.

دیدگاه‌ها