کد خبر : 1279930 | 12 آبان 1394 ساعت 23:43 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال ازدخالت پلیس درپرونده فوتبال‌آلمان

رئیس سابق فدراسیون فوتبال آلمان از بازجویی امروز پلیس برای کشف مدارکی دال بر فرار مالیاتی مسئولان این فدراسیون استقبال کرد.

استقبال ازدخالت پلیس درپرونده فوتبال‌آلمان
به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز ماموران پلیس فرانکفورت برای یافتن مدارکی دال بر فرار مالیاتی مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان خانه‌های آنها از جمله ولفگانگ نیرزباخ، تئو سوانسیگر و هورس اشمیت را تفتیش کردند. دادستانی فرانکفورت با تایید این خبر گفت:" متاسفانه این افراد مظنون به تخلف آن هم به میزان بسیار زیاد هستند."
تئو سوانسیگر که بین سال‌های 2006 تا 2012 رئیس فدراسیون فوتبال آلمان بود با استقبال از اقدام امروز پلیس که آن را گام مهمی در شفاف شدن پروسه مبهم دریافت میزبانی جام جهانی 2006 از سوی آلمان می‌داند، گفت:" خوشحالم که این بازرسی انجام شد. من در مورد این مسئله هیچگونه نگرانی ندارم و می‌دانم که خودم واقعیت را می‌گویم، چرا که هیچ دلیلی برای اینکه لازم باشد بترسم وجود ندارد. خیلی قبل‌تر فکر این روزها را کرده بودم. خیلی خوب شد که پلیس هم وارد عمل شده است زیرا پلیس بهتر از هر کمیته و کمیسیون وابسته به مجاری فوتبالی کشور مسئله را پیگیری خواهد کرد."
گفتنی است نیرزباخ، سوانسیگر و اشمیت جزو کمیته سازمان‌دهی جام جهانی 2006 آلمان بودند که زیر نظر فرانتس بکن‌بائر فعالیت می‌کردند.

دیدگاه‌ها