کد خبر : 1280377 | 14 آبان 1394 ساعت 13:54 | 265.2K بازدید | 18 دیدگاه

احتمال ممنوع الخروج شدن کریم بنزما

شوک به رئال: کریم بنزما در آستانه محکومیت

به ادعای رسانه های فرانسوی و نیز مارکا، کریم بنزما در جلسات بازجویی روز گذشته خود، دخالتش در پرونده اخاذی از والبوئنا را پذیرفته است.

شوک به رئال: کریم بنزما در آستانه محکومیت
به گزارش "ورزش سه"، بنزما هفته گذشته برای پاسخگویی در مورد اتهاماتش در مورد باج خواهی و اخاذی از والبوئنا به پاریس فراخوانده شد. او روز گذشته خود را به پلیس فرانسه معرفی و بلافاصله نیز دستگیر و زندانی شد.

1073463
بنزما و والبوئنا در یکی از تمرینات تیم ملی فرانسه

بنزما شب گذشته را نیز در پاسگاه پلیس منطقه ورسای گذراند و ساعت 9 به وقت محلی در دادگاه حضور یافت. به ادعای اکیپ و لوپاریزین، بنزما تایید کرده که در باج خواهی از والبوئنا(بازیکن لیون) نقش یک واسطه را بازی کرده؛ با این حال هنوز مشخص نیست که جرم او در دادگاه و از سوی قاضی به رسمیت شناخته شود. این قاضی است که به زودی مشخص خواهد کرد که کریم بنزما تا چه اندازه در این پرونده مقصر است.
به گزارش تلویزیون "BFMTV" بنزما اعتراف کرده است که در تمرین تیم ملی فرانسه به تاریخ 5 اکتبر، با والبوئنا در مورد فیلم غیراخلاقی وی صحبت کرده اما این صحبتی دوستانه بوده است. حال تلاش پلیس در این است که مشخص کند این صحبت یک صحبت دوستانه بوده یا با هدف تحت فشار گذاشتن والبوئنا. طبق گفته های والبوئنا به پلیس، لحن صحبت های بنزما دوستانه نبوده است.

سه متهم اصلی دستگیر شده در این پرونده که این فیلم را در اختیار داشتند، با دوست برادر بنزما ارتباط برقرار کرده بودند تا وی از کریم بخواهد که این موضوع را به اطلاع والبوئنا برساند.

به ادعای منابع فرانسوی، احتمال ضبط پاسپورت بنزما وجود دارد و او بدین ترتیب قادر به ترک فرانسه نخواهد بود. در صورت محکوم شدن، ممکن است بین سه تا پنج سال زندان نیز نصیب ستاره رئال مادرید شود.
10734711073470


کمتر از یک سال تا یورو 2016 فرانسه، حضور او در تیم ملی فرانسه نیز با خطر بزرگی مواجه شده است. رئال مادرید نیز ممکن است از حضور او در ال کلاسیکو و شاید ادامه فصل محروم شود که شوک بزرگی به کهکشانی ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها