کد خبر : 1280534 | 15 آبان 1394 ساعت 13:15 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

اینیستا: امیدوارم مشکلات بنزما سریعتر حل شود

آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا عنوان کرد که امیدوار است وضعیت کریم بنزما هر چه سریعتر حل شود و این بازیکن بدون مشکل به میادین برگردد.

اینیستا: امیدوارم مشکلات بنزما سریعتر حل شود
به گزارش "ورزش سه"، اتهام اخاذی از والبوئنا در طول دو روز اخیر علیه کریم بنزما مطرح شده و بازیکن فرانسوی، در پاریس دستگیر و یک شب در بازداشت سپری کرد. با این حال، والبوئنا از بنزما حمایت کامل به عمل آورد و مهاجم اسپانیایی نیز به تمرینات تیمش در مادرید بازگشت. با وجود رقابت شدید بین دو باشگاه، اینیستا عنوان کرد که امیدوار است مشکلات بنزما هر چه سریعتر حل شود.

او گفت:" امیدوارم هر چه سریعتر مشکل او حل شود. اتفاق خوبی نیست که یک فوتبالیست حرفه ای دچار چنین مشکلاتی شود."

بارسا پا به پای مادرید در لیگ اسپانیا در حرکت است و دو تیم، هم امتیاز در صدر جدول قرار گرفته اند. با این حال، رئال با تفاضل بهتر در صدر جدول قرار دارد و اینیستا معتقد است که تیمش رفته رفته بهتر شده است.

او گفت:" مسلما این احساس وجود دارد که هر چه می‌گذرد، ما تیم بهتری می‌شویم. بازی مقابل رئال زمانبندی خوبی داشت زیرا ما در خط  دفاع مستحکم شده ایم. مادرید حریف مستقیم ما برای قهرمانی است ولی ما باید مقابل تمامی تیم‌ها به پیروزی برسیم و نه فقط رئال مادرید. پیش از دیدار مقابل رئال، باید به فکر تقابل با ویارئال باشیم. بازی سختی خواهد بود."

دیدگاه‌ها