کد خبر : 1280670 | 16 آبان 1394 ساعت 09:52 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی استوک‌سیتی - چلسی

دو تیم استوک سیتی و چلسی، امشب در ورزشگاه بریتانیا شهر استفرودشایر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی استوک‌سیتی - چلسی
به گزارش "ورزش سه"،چلسی که مورینیو را در کنار زمین نخواهد داشت، امیدوار است در یکی از سخت‌ترین ورزشگاه‌های لیگ برتر نتیجه بگیرد.

استوک سیتی

استوک سیتی با کسب 13 امتیاز از 11 بازی خود در رده ی سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به دست آورده و به نظر روند خوبی را پیش گرفته اند. حال آنها باید به مصاف یتیم بروند که دو هفته ی پیش در جام اتحادیه، موفق به شکست دادن آنها در ضربات پنالتی شدند و حالا روحیه خوبی خواهند داشت. با این حال، در چهار دیدار قبل از دیدار جام اتحادیه، چلسی موفق به شکست دادن استوک سیتی شده است. مارک مونیسا و شی گیون قادر به همراهی استوک سیتی به دلیل مصدومیت نیستند. مارکو فن خینگل هم که از چلسی به صورت قرضی در استوک بازی می‌کند، اجازه حضور مقابل چلسی را نخواهد داشت.

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو شروع بسیار ضعیفی در لیگ برتر داشته و در حال حاضر با کسب 11 امتیاز از 11 بازی در رده ی پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند.آنها در 5 بازی اخیر خود، 1 تساوی، 3 شکست و 1 پیروزی به دست آورده و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. از سویی مورینیو به شدت تحت فشار قرار دارد و بسیاری معتقدند که باشگاه چندین بار به او اولتیماتوم داده است. از سویی دیگر، هواداران به شدت او را تشویق می‌کنند و خواهان ماندن او هستند. حال در چنین شرایطی، او از حضور روی نیمکت چلسی در بازی امروز نیز محروم است و تیمش باید بدون سرمربی خود به مصاف استوک برود.فالکائو و کورتوا مصدومین چلسی هستند و حضور ایوانوویچ نیز در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی:

1073672


پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1073671

دیدگاه‌ها