کد خبر : 1281685 | 20 آبان 1394 ساعت 12:30 | 47.6K بازدید | 11 دیدگاه

چرخش به سمت آناستازی (عکس)

با اینکه توافق فدراسیون والیبال و لوزانو برای سرمربیگری تیم ملی به مراحل پایانی نزدیک شده بود، جلسه با مدیر برنامه های آناستازی تمام معادلات را بر هم ریخت.

به گزارش "ورزش سه"، امیر خوش خبر (سرپرست تیم ملی والیبال ایران) به همراه محمود افشاردوست (دبیر فدراسیون والیبال) هم اکنون در لهستان به سر می برند تا مذاکرات را با گزینه های سرمربیگری تیم ملی جدی کنند. آنها در دو روز ابتدایی جلسات خوبی با لوزانو داشتند و این مرد آرژانتین تا حدی شرایط همکاری را با ایران مطلوب کرده بود که این پیش بینی می شد او به طور قطع هدایت تیم ملی را عهده دارد خواهد بود.

1074855

بعد از آن نماینده های فدراسیون سراغ مدیر برنامه های آناستازی رفتند تا صحبت های او را هم مورد بررسی قرار دهند. شرایط او هم به قدری مناسب بود که امیر خوش خبر اعتراف کرد که آناستازی تفاوت های زیادی با سال های پیش کرده است و او هم اکنون شرایط مناسبی برای هدایت ایران دارد. مثل اینکه حضور در المپیک آن هم با ایران مرد ایتالیایی را وسوسه کرده است که این قدر از سر مواضع خود عقب نشینی کرده و حالا چالش جدیدی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران به وجود آورده است. خوش خبر شرایط دو مربی را یکسان دانسته و تصمیم گیری را به رییس فدراسیون محول کرده است.

حالا دو گزینه وجود دارد با شرایطی یکسان و محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال گفته بود که در شرایط یکسان تمام ما همکاری با آناستازی است. با این حال تا آخر این هفته تمام این ابهامات شفاف خواهد شد.

دیدگاه‌ها