کد خبر : 1282272 | 23 آبان 1394 ساعت 02:31 | 92.3K بازدید | 0 دیدگاه

شوکه شدن یوآخیم لوو از حمله به پاریس

یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان که تیمش در بازی دوستانه مقابل فرانسه با نتیجه 2بر0 مغلوب شد، این باخت را در مقایسه با تیراندازی و انفجارهای رخ داده در پاریس اتفاق کم‌اهمیتی دانست.

شوکه شدن یوآخیم لوو از حمله به پاریس
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش تیم ملی آلمان در یک دیدار دوستانه که در پاریس برگزار می‌شد میهمان تیم ملی فرانسه بود که در نهایت با دو گل ژیرو و ژینیاک نتیجه را به حریف واگذار کرد.
در حین برگزاری این مسابقه در مرکز شهر پاریس و حتی در اطراف استادیوم چندین تیراندازی و انفجار رخ داد که پلیس فرانسه از کشته شدن بیش از 30 نفر تا این لحظه خبر می‌دهد.
بعد از پایان مسابقه یواخیم لوو ،سرمربی آلمان، که تمایلی به صحبت راجع به فوتبال نداشت گفت:" همه ما لرزیدیم و شوکه هستیم. برای من شخصا این بازی و مسائل مربوط به آن به حاشیه رفت. در حال حاضر هیچ حرف و نظری نداریم و فقط می‌خواهیم بدانیم چه باید بکنیم. من موقعی که صدای انفجار را شنیدم، پیش خودم فقط تصور می‌کردم چه می‌تواند رخ داده باشد."
الیور بیرهوف ،مدیر تیم‌های ملی آلمان، نیز گفت:" یک حس ناامنی زیاد، وحشت زیاد و یک فضای عجیب و غریب در رختکن حاکم است. اصلا می‌شد مشاهده کرد که بازیکنان چقدر شوکه شده‌اند. آنها فقط فورا خودشان را به تلفن‌هایشان رساندند تا با خانواده‌هایشان صحبت کنند."

دیدگاه‌ها