کد خبر : 1282961 | 26 آبان 1394 ساعت 01:28 | 47.4K بازدید | 4 دیدگاه

پاسخ مدیرفنی تیم ملی به شایعه جدایی مرد پرتغالی

پیروانی: کی روش دلخور است اما ادامه می دهد

افشین پیروانی به شایعات مربوط به جدایی کارلوس کی روش در پایان بازی امروز برابر گوام پاسخ داد.

پیروانی: کی روش دلخور است اما ادامه می دهد
به گزارش "ورزش سه"، مدیرفنی تیم ملی در حالی که از امکانات کشور گوام انتقاد داشت، به شایعه جدایی کارلوس کی روش نیز پاسخ داد.پیروانی در ابتدای صحبت هایش گفت: تفاوت ساعت بین دو کشور مشکلاتی برای ما به وجود آورده است.

وی ادامه داد: گوام شرایط خوبی برای میزبانی ندارد و امکانات ضعیفی دارند. ساعت بازی در گرمای این کشور و هوای بارانی که احتمالا در جریان بازی خواهیم داشت مشکلاتی برای ما به وجود خواهد آورد. خیلی از دوستان می گویند گوام را باید برد اما باید دانست که فوتبال متفاوت شده است و گوام تاکنون در کشورش نباخته و چند تن از بازیکنان مان ویزا نگرفته اند. ما به فیفا و کنفدراسیون نامه زدیم و در این بازی بازی جوانمردانه رعایت نشده است.

پیروانی درباره شایعه جدایی کی روش گفت: تیم ملی شخصی نیست و اکنون همه باید از تیم ملی حمایت کنند. رفتن به جام جهانی باعث خوشنودی همه است. کارلوس کی روش با تیم ملی ادامه خواهد داد و البته گله هایی نیز وجود دارد. این شایعه در اردو هم هست اما ما چنین چیزی ندیدیم و آقای کی روش با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

وی درباره صحبت هایی درباره بی اعتنایی کارلوس کی روش به اسپانسر تیم ملی و استفاده از برند دیگری در پوشش خود نیز اینطور توضیح داد: از 12 مرداد با هیچ کمپانی قرارداد نداریم. اگر امروز هر برندی را بپوشیم مجاز هستیم. شایعه زیاد است و دوستان باید کمک کنند. اگر این شایعات به گوش بازیکنان برسد مشکل خواهند داشت. تیم ملی به حمایت بیشتری نیاز دارد. اکنون که نزدیک به تیم ملی هستم مشاهده می کنم که امکانات مورد نیاز برای تیم ملی وجود ندارد و این در شان تیم اول آسیا نیست.

دیدگاه‌ها