کد خبر : 1284052 | 30 آبان 1394 ساعت 17:07 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

صعود موقت شیاطین سرخ به صدر جدول

پیروزی دقیقه نودی یونایتد در زمین واتفورد

دیدار تیم های واتفورد و منچستریونایتد دقایقی پیش با نتیجه 2-1 به سود منچستریونایتد خاتمه یافت تا این تیم بصورت موقت به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کند.

پیروزی دقیقه نودی یونایتد در زمین واتفورد
به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در شرایطی به زمین واتفورد رفته بود که 2 هفته قبل با شکست دادن وست بروم، به رده چهارم صعود کرده و فاصله 2 امتیازی اش با تیم های صدرنشین آرسنال و سیتی را حفظ کرده بود. واتفورد نیز در آخرین بازی خود مقابل لستر شکست خورده بود. در واقع این دیدار، جدالی بود بین تیم های چهارم و یازدهم جدول.

1076747

شیاطین سرخ بازی را بهتر آغاز کردند و به لطف ستارگانی چون شواینی و ماتا در میانه زمین، نبض بازی را در اختیار گرفته و در دقیقه 11 مزد برتری خود را نیز گرفتند. حرکت سریع آندر هررا که بیش از نیمی از زمین را طی کرد در نهایت به گل ختم شد. سانتر زیبای این بازیکن را دیپای، ستاره هلندی این فصل یونایتد وارد دروازه واتفورد کرد تا شیاطین سرخ خیلی زود از حریف خود پیش بیفتند.

در ادامه بازی، هر دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما در پایان نیمه اول، نتیجه 1-0 به سود یونایتد دست نخورده باقی ماند.

نیمه ی دوم را واتفورد بود که با حمایت هوادارانش بهتر شروع کرد و بازیکنان این تیم با انگیزه جبران گل خورده وارد زمین شدند. واتفورد با در اختیار گرفتن کنترل بازی، حداقل دو موقعیت گل تا پیش از دقیقه 85 به دست آورد که بازهم مهارهای فوق العاده دخیا مانع باز شدن دروازه یونایتد شد با این حال یک اشتباه از مارکوس روخو، باعث شد میزبان به فاصله 5 دقیقه تا پایان بازی صاحب یک ضربه پنالتی شود.
روخو با سرنگون کردن مهاجم واتفورد، یک پنالتی تقدیم تیم حریف کرد و این پنالتی را دینی وارد دروازه دخیا کرد.

1076746

این پایان کار نبود چراکه شیاطین سرخ پس از دریافت گل تساوی، یکپارچه حمله شدند و در دقیقه 90 مزد حملات خود را نیز گرفتند. ضربه لینگارد را گومس،دروازه بان واتفورد برگشت داد و روی ریباند، شواینی ضربه ای به سمت دروازه شلیک کرد که روی خط دروازه با دخالت دینی، زننده گل تساوی واتفورد، توپ وارد دروازه شد تا یونایتد خیلی سریع دوباره پیش بیفتد.

در نهایت این بازی جذاب با برتری منچستر یونایتد به اتمام رسید و این تیم بصورت موقت با 27 امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها