کد خبر : 1284576 | 02 آذر 1394 ساعت 16:59 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

رضائیان: بازیکنان اگر فردا در تمرین شرکت نکنند از تیم اخراج میشوند

زمزمه اعتصاب باعث فراری شدن اسپانسر شد

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی اعلام کرد: بازیکنانی که بی‌دلیل در تمرین امروز ملوان شرکت نکردند اگر فردا نیز به تمرین نیایند از فهرست تیم کنار گذاشته می‌شوند.

زمزمه اعتصاب باعث فراری شدن اسپانسر شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسعود رضائیان در مورد شرایط تیم فوتبال ملوان گفت: شرایط ما خوب است و بازیکنان در حال تمرین هستند.

وی در مورد اینکه برخی از بازیکنان اصلی ظاهراً به خاطر پرداخت نشدند مطالباتشان دلخور شده‌اند و به تمرین نیامده‌اند گفت: ما هم دلخور هستیم اینکه باشگاه مشکل مالی دارد مورد رضایت ما نیست اما واقعیت آن است که اگر این بازیکنان در تمرین شرکت نکنند پولی به آنها پرداخت می‌شود؟ یا مشکلی حل می‌شود؟ من در مسجدسلیمان این تجربه را داشتم حاضر نشدن بازیکنان در تمرین به خاطر مشکلات مالی فقط باعث می‌شود که بدن بازیکنان از شرایط آرمانی خارج شود و هیچ سود دیگری ندارد. اگر آنها به تمرین نیایند آیا ساعت 12 امشب پولی به حساب آنها واریز می‌شود؟

مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد: ما امروز با بازیکنانی که بی‌دلیل و بدون عذر موجه در تمرین شرکت کرده‌اند تماس می‌گیریم و از آنها می‌خواهیم که فردا برای صحبت به باشگاه بیایند و عصر هم در تمرین شرکت کنند. اگر آنها چنین کاری نکنند و فردا در تمرین ملوان حاضر نشوند از فهرست تیم خارج خواهند شد.

رضائیان افزود:‌ بازیکنان ما سه دسته هستند. دسته‌ای که مصدوم بودند و با اجازه پزشک در تمرین شرکت نکرده‌اند، بازیکنانی که نتوانسته‌اند به موقع خود را به تمرین امروز برسانند و بازیکنانی که در رودربایستی قرار گرفته‌اند و به خاطر فردین‌بازی و اینکه شاید به زعم خودشان خائن خطاب نشوند در تمرین شرکت نکرده‌اند. البته نمی‌دانم خیانت به چه کسی و چه چیزی.

مدیرعامل ملوان افزود: با همه بازیکنان تماس گرفته می‌شود و امیدوارم که فردا در تمرین شرکت کنند زیرا در غیر این صورت مجبور خواهم بود اسم بازیکنانی که فردا در تمرین حاضر نشوند را از فهرست تیم کنار بگذاریم و برای بازیکنانی که در تمرین حاضر می‌شوند حاشیه امنیت درست کنیم.

رضائیان با اشاره به حادثه مشابه پیش آمده در ابتدای فصل گفت:‌ در ابتدای فصل هم زمزمه اعتصاب بازیکنان مطرح شد. همین زمزمه باعث شد که یکی از اسپانسرها که حاضر بود برای ملوان پول خرج کند قید این همکاری را بزند زیرا یکی از مسئولان آن اسپانسر به من گفت اگر ما بیاییم و 10 میلیارد تومان پول بدهیم و بعد به خاطر یک روز جلو عقب شدن پول صحبت از اعتصاب شود دیگر این همکاری سودی برای ما ندارد و ما بدهکار هم خواهیم شد.

وی در مورد اینکه برخی از بازیکنانی که در تمرین حاضر نشده‌اند در تیم مهره اصلی هستند مثل پژمان نوری،‌گفت: وضعیت پژمان با بقیه فرق می‌کند. او به خاطر رودربایستی در تمرین شرکت نکرده در هر حال خط مشی اصلی باشگاه را در مورد بازیکنان غایب در تمرین فردا بیان کردم و من در قبال بازیکنانی که در تمرین حاضر می‌شوند مسئول هستیم.

دیدگاه‌ها