کد خبر : 1287386 | 15 آذر 1394 ساعت 12:47 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده‌ای دست ما نیست

نصیرزاده: تاج دنبال حل مشکل کریمی است

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال می‌گوید تا به حال پرونده فرید کریمی به این کمیته ارجاع نشده و تصمیم‌گیری درباره آن نیازمند بررسی دقیق است.

نصیرزاده: تاج دنبال حل مشکل کریمی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا هوشنگ نصیرزاده درباره اینکه گفته می‌شود پرونده فرید کریمی مبنی بر انتقال غیرقانونی‌ از تراکتورسازی به صبای قم به کمیته حقوقی ارجاع داده شده، اظهار کرد: تا به حال این موضوع را نشنیده بودم و چیزی هم به دست ما نرسیده است و نمی‌توانیم درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا او پیش از این گفته است که سازمان لیگ در این انتقال دچار تخلف شده است، تاکید کرد: هیچگاه این حرف را نزده‌ام بلکه گفتم در مورد این موضوع باید دقت بیشتری می‌شد. در هر صورت تاج به دنبال حل این مشکل است و برای حل آن باید یک کمیته مشترک تشکیل شود. ما منتظر بودیم که این حکم به رکن قضایی انتقال داده شود اما هر تصمیمی گرفته شود به آن عمل می‌کنیم. تصمیم‌گیری درباره این پرونده نیازمند دقت بسیار زیادی است و باید سوابق بازیکن و تیم‌ها بررسی شود. البته حسن‌زاده و همکارانش که همگی باتجربه هستند به همراه یک نفر از کمیته بین‌الملل در این مورد به ما کمک می‌کنند.

او همچنین درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال می‌تواند باشگاهی را به دلیل در اختیار نگذاشتن بازیکنانش به تیم ملی جریمه کند؟ گفت: این قانون فیفاست و هر باشگاهی بازیکنانش را به تیم ملی ندهد جریمه می‌شود. طبق قانون فیفا این جریمه می‌تواند مالی و یا در حد محروم شدن از هرگونه نقل و انتقالی باشد. آیین‌نامه فوتبال ایران هم بر اساس قانون فیفا نوشته شده و ما این قانون را در آن گنجانده‌ایم.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که آیا چنین قانونی مختص فیفادی است یا خیر؟ تصریح کرد: بله، این قانون مربوط به فیفادی است اما ما آن را برای روزهای دیگر هم در نظر گرفته‌ایم هر چند که لیگ برتر هم این روزها تعطیل است و بازی‌ها برگزار نمی‌شود.

دیدگاه‌ها