کد خبر : 1288325 | 19 آذر 1394 ساعت 16:34 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

حضور نیمار درجام‌جهانی‌باشگاه‌ها:تقریبا غیرممکن

نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا یک روز قبل از برگزاری دیدار لورکوزن و بارسا از ناحیه کشاله ران پای چپ مصدوم و این بازی را از دست داد.

حضور نیمار درجام‌جهانی‌باشگاه‌ها:تقریبا غیرممکن
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا بلافاصله بیانیه ای منتشر کرد مبنی بر اینکه فعلا نمی توان قضاوت درستی در مورد مصدومیت نیمار داشت؛ با این حال تاکید کرد که این بازیکن، بازی با لورکوزن را از دست داده است.

ساعتی پیش موندو دپورتیوو گزارش داد که نیمار ساعت 11 به وقت محلی در کلینیک کرئو بلانکا حضور یافته و یک تیم پزشکی ماهر، وضعیت او را مورد بررسی قرار داده اند. نیمار به هنگام خروج از کلینیک چهره ای جدی داشته و حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشده است. باشگاه بارسلونا به نقل از تیم پزشکی، ساعتی پیش تایید کرد که  نیمار از مصدومیت کشاله ران رنج می برد.

1080003

طبق ادعای موندودپورتیوو، زنگ خطر برای نیمار به صدا در آمده و او ممکن است جام جهانی باشگاه ها را از دست بدهد. بارسا دو روز دیگر برابر دپورتیوو بازی دارد و یک هفته بعد نیز در ژاپن باید در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها حضور یابد. مارکا نیز از تقریبا غیرممکن بودن ماموریت رساندن نیمار به این تورنمنت نوشته است.در حال حاضر هدف اصلی تیم پزشکی بارسا، رساندن نیمار به فینال(احتمالی) این رقابت هاست و باید دید تا چه اندازه در این زمینه موفق خواهند بود.

دیدگاه‌ها