کد خبر : 1291374 | 02 دی 1394 ساعت 13:11 | 32.7K بازدید | 12 دیدگاه

تراکتور درخواست کرد ما خودخواهی نکردیم

کمالوند: کیانی ستون تیم ما بود اما ...

سرمربی گسترش فولادی ها که می گوید با توجه به نیازی که خودمان داشتیم ترجیح دادیم به فکر فوتبال تبریز باشیم و به همین اجازه جدایی یکی از بهترین بازیکنان مان را صادر کردیم.

کمالوند: کیانی ستون تیم ما بود اما ...
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که در اقدامی عجیب اجازه جدایی به یکی از باثبات ترین بازیکنان تیمش را برای پیوستن به تیم دیگر تبریزی ها، یعنی تراکتورسازی داد درباره بازیکن جدا شده از این تیم گفت: مهدی کیانی یکی از بهترین بازیکنان ما بود، بدون شک همه آنهایی که بازی های تیم ما را دنبال می کردند به نقش ویژه او در این تیم پی برده بودند و خود مهدی هم می داند که ستون اصلی تیم ما بود.

او در ادامه راجع به درخواست تراکتورسازان گفت: بهرحال آقای قلعه نویی بعد از آمدن در این تیم تصمیم گرفت مهدی را به خدمت بگیرد و باشگاه تراکتورسازی در این مورد اعلام نیاز کرد و درخواست خود را به باشگاه داد و مدیریت و مالک باشگاه به همراه بنده نیز تصمیم گرفتیم با این انتقال موافقت کنیم.

کمالوند در رابطه با موافقت خود با توجه به نیاز گسترش فولادی ها به این بازیکن که کمی عجیب به نظر می رسید گفت: اصلا عجیب نیست، ما بارها گفته ایم که تراکتورسازی تیم اول این استان است و هرکاری که از دست مان بربیاید در جهت کمک به این تیم می کنیم، در این مورد نیز آقای زنوزی، مالک محترم باشگاه اعتقاد داشتند این سرمایه گذاری وی باید روی ورزش آذربایجان باشد نه یک تیم.

او ادامه داد: از طرف دیگر هم همه هواداران تراکتورسازی می دانند بنده همیشه سعی کرده ام به این تیم و هوادارانش خدمت کنم به همین دلیل و اینکه تمایل داشتم تراکتورسازی در جام باشگاه های آسیا قوی تر شود و بتواند از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند با درخواست آقای قلعه نویی موافقت کردم، ما نمی خواستیم خودخواهی کنیم و موفقیت ورزش استان از همه چیز برای مان مهم تر است، به همین دلیل با انتقال مهره کلیدی مان به جمع تراکتوری ها موافقت کردیم.

کمالوند در رابطه با جنشین کیانی در تیم گسترش فولاد گفت: ما مهره های خوبی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم، مانند یکی از ستاره های جوان مان که در این فصل به عضویت گسترش فولاد درآمد، امیرحسین کریمی که بازیکن جوان و تکنیکی و آینده داری است می تواند جای کیانی را در تیم پر کند. البته ما بازیکنان خوب دیگری هم داریم که از آنها نیز استفاده می کنیم.

دیدگاه‌ها