کد خبر : 1291731 | 04 دی 1394 ساعت 11:22 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی: از قلعه‌نویی کینه‌ای به دل ندارم

هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد، بختیار رحمانی به حضور خود در این تیم ادامه دهد.

کیانی: از قلعه‌نویی کینه‌ای به دل ندارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهدی کیانی ابتدا در خصوص اینکه می‌گویند کمالوند از عملکردش  راضی نبوده و به سادگی با رفتن این بازیکن به تراکتورسازی موافقت کرده است، گفت: این صحبت‌ها منصفانه و درست نیست. من جزو بازیکنان ثابت گسترش فولاد بودم و اگر کمالوند به من اعتقاد نداشت، فیکس بازی نمی‌کردم. ایشان با جدایی من موافقت کرد تا بتوانم به تراکتورسازی کمک کنم. من باید از مجموعه گسترش فولاد تبریز و از همه کسانی که برای این تیم زحمت می‌کشند، تشکر کنم.

وی در ادامه راجع به کار کردن با امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: من گذشته را فراموش کردم و در این مدت هم هر از چند گاهی با قلعه‌نویی در ارتباط بودم. من کینه‌ای به دل ندارم و صحبت‌هایم با قلعه‌نویی طولانی نبود. من 400 میلیون تومان را در ابتدای فصل به تراکتورسازی بخشیدم و این‌بار هم در مورد مسائل مالی زیاد سخت‌گیری نکردم. قلعه‌نویی هم به من گفت که برگه قرارداد را نگاه نکنم و من نیز قراردادم را امضا کردم.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خوبی دارد و وقتی در تمرینات حاضر شدم دیدم که واقعاً بازیکنان بزرگی در تراکتورسازی بازی می‌کنند. اخیراً چند بازیکن جدید اضافه شدند و مطمئن باشید که به روزهای اوج باز خواهیم گشت. من خوشحالم که دوباره برای تراکتورسازی بازی می‌کنم.

کیانی در مورد احتمال جدایی بختیار رحمانی از تراکتورسازی تصریح کرد: بختیار یکی از بهترین بازیکنان ایران است و همیشه تلاش کرد تا بهترین بازی‌ها را برای تراکتورسازی انجام دهد. او دوست و همشهری من است. امیدوارم بختیار در تراکتورسازی بماند و از تیم ما جدا نشود.

دیدگاه‌ها