کد خبر : 1291831 | 04 دی 1394 ساعت 17:47 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

با این شرایط نباشم بهتر است

جدایی حنطه از استقلال قوت گرفت

سرمربی استقلال اهواز می‌گوید اگر مشکلات این تیم ادامه‌دار باشد، احتمال جدایی‌اش وجود دارد.

جدایی حنطه از استقلال قوت گرفت
به گزارش "ورزش سه"، علی حنطه در مورد شکست استقلال اهواز مقابل نفت‌تهران گفت: همانطور که شما شاهد بودید، حق ما در دیدار با نفت باخت نبود. ما از یکسری جوان لیگ 3 مثل هلیچی، ساکی، منصوری و ... استفاده کردیم که به هر حال بازی خوبی ارائه دادند.

او در مورد درخواستی که از باشگاه دارد ادامه داد: من درخواستی داشتم منوط بر اینکه باشگاه در فصل نقل و انتقالات 4 بازیکن لیگ یکی و 2 لیگ‌برتری بگیرد و سعی در جذب بهترین‌های لیگ یک داشته باشد که اگر این اتفاق بیافتد، ما حرفی برای گفتن حتی در دیدار با صبای قم هم داریم و اگر این اتفاق نیافتد دیگر کمکی از دست من برنمی آید و وقتی هم کمکی از دست من برنیاید، اگر نباشم بهتر است.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه چرا امروز در تمرین این تیم حاضر نشد می‌گوید: جلسه‌ام با آقایان یعقوبی و ملکی طول کشید و بر سر مساله جذب بازیکن صحبت کردیم. از طرفی زمین تمرین به دلیل مشکل بارندگی شدید وضعیت مناسبی نداشت. راجع به جلسه باید بگویم اگر اتفاقاتی که گفتم بیافتد، در خدمت مردم خوزستان هستم. خیلی دوست دارم اگر کمکی از دستم برمی‌آید آن را انجام دهم اما اگر مورینیو، گواردیولا و فرگوسن را کنار هم بگذاریم، با این وضع نمی‌توانند کاری بکنند، من هم تمام توانم را گذاشتم و ما با جوان‌هایمان فوتبال بسیار خوبی را ارائه دادیم. در همین بازی با نفت دانیال موسوی که بازیکنان جوانمان است را رو کردم، از آقای منصوریان هم می‌توانید راجع به عملکرد ما بپرسید. ما به دلیل استفاده از جوان‌ها تاوان از دست دادیم ولی با همه این‌ها بازی 60 به 40 دست ما بود.

وی در مورد عملکرد داوری در دیدار با نفت نظرش را اینگونه بیان کرد: 2 پنالتی برای ما گرفته نشد و متاسفانه کسی به داد ما نمی‌رسد. بهتر است آقای فردوسی‌پور کمی روی خطاهای ما مکث کند. به هر حال کارشناسان داوری که به 90 می آیند باید به تیم ما هم همانند تیم‌های دیگر توجه داشته باشند. در ضمن راجع به آقای کرمانشاهی که در مورد من گزارش دروغ داده بود باید بگویم حراست تربیت بدنی کنار من بود و من تمام مستندات را به کمیته انضباطی می‌دهم و باید در تلویزیون همه این‌ها اعلام شود. از آقایان طالقانی و فروغی کمک‌های آقای کرمانشاهی هم می‌توانید سوال کنید.

دیدگاه‌ها