کد خبر : 1292612 | 07 دی 1394 ساعت 19:15 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با آ اس

باپتیستا: بازیکنان رئال بنیتس را درک نمی کنند

ژولیو باپتیستا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید که گل او به بارسا در نوکمپ هنوز در یاد و خاطره رئالی ها باقی مانده، یکی از میهمانان ویژه دیدار رئال و رایو وایکانو بود.

باپتیستا: بازیکنان رئال بنیتس را درک نمی کنند
به گزارش "ورزش سه"، باپتیستا که در حال حاضر بدون تیم است، دیدار تیم سابقش مقابل رایو را از نزدیک به تماشا نشست و روز گذشته نیز میهمان نشریه آ اس بود.

باپتیستا در مورد شرایط خودش گفت:" فعلا بصورت اختصاصی تمرین می کنم و دوست دارم بار دیگر به اروپا برگردم. اسپانیا را ترجیح می دهم اما اگر تیمی برای من پیدا نشود، به لیگی دیگر می روم که مطمئنا برزیل نخواهد بود."

باپتیستا در مورد وضعیت رئال در فصل جاری نیز گفت:" بازی مقابل رایو را دیدم. فکر می کنم تیمی که 10 گل به رایو زد، شایسته هو شدن از سوی هواداران نبود. هوادار فقط باید حامی تیمش باشد. البته می دانم مشکل رئال چیست.

ای کاش آنچلوتی از رئال اخراج نمی شد؛ چرا که معتقدم همیشه تغییر مربی با موفقیت همراه نیست. عدم کسب جام در یک فصل نباید بهانه ای برای اخراج مربی باشد؛ به خصوص اینکه دو فصل پیش آنچلوتی رئال را قهرمان اروپا کرده بود و این یعنی اینکه بالانس کاری او خوب و مثبت بود و ای کاش این مساله در مورد ارزیابی او لحاظ می شد.

رئال در سه ماه با مربی جدید خود نمی تواند فوتبالی در اندازه های خود بازی کند و تیم نیاز به زمان دارد. معتقدم بازیکنان رئال هنوز ایده های بنیتس را درک نکرده اند و این قابل درک است. دوران حضور من در رئال هم چنین شرایطی را تجربه کرده بودم."

دیدگاه‌ها