کد خبر : 1293554 | 11 دی 1394 ساعت 20:54 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: امیدوارم تیم امید راهی المپیک شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: از سوی فدراسیون فوتبال رقم قابل توجهی برای تیم امید هزینه شده با این وجود نتیجه هم نگیریم، گلایه نمی‌کنیم.

گودرزی: امیدوارم تیم امید راهی المپیک شود

به گزارش "ورزش سه" از فارس، محمود گودرزی در مراسم بدرقه تیم امید اظهار داشت: بنا نبود صحبت‌ کنم و آمادگی قبلی هم نداشتم اما اکنون چند کلامی می‌گویم. با توجه به شرایط حساسی که در آن قرار داریم شاید نتوانسته‌ایم که به شکلی که باید به مسئولیت خود در قبال تیم‌های ملی و مخصوصا تیم امید بپردازیم. تلاش‌های زیادی از جانب کلیه مسئولان و دست‌اندرکاران صورت گرفته که این مجموعه تلاش‌ها بیشتر از جانب مدیران و سرپرستان خود مجموعه بوده است. امیدوارم با کسب نتایج مطلوب و در شأن جمهوری اسلامی این تیم موفق شود.

وی ادامه داد: البته به شکلی هم که تبلیغ می‌شود که امکانات زیادی برای تیم تهیه نشده، را قبول ندارم. می‌دانم ارقام قابل توجهی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال برای این تیم هزینه شده و از سایر بخش‌ها به این تیم‌ها کمک شده است. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم در حد استطاعت خود به تیم امید کمک کرده‌اند و خادمین هم وارد کار شده‌اند. این تلاش‌ها جای تقدیر دارد. امیدوارم بازیکنان و کادر فنی تیم امید با تلاش‌های بیشتری که می‌کنند به موفقیت برسند.

وزیر ورزش تصریح کرد: خوشبختانه نتایج تا الان قابل قبول بوده و امیدوارم توفیقات در مرحله بعد هم نصیب تیم شود و تیم امید به المپیک راه پیدا کند و باعث سربلندی ورزش شود. قهرمانان ظرفیت کشور را افزایش می‌دهند. آنها باعث انسجام اجتماعی می‌شوند و هویت ملی و وحدت و یکپارچگی را بالا می‌برند. باخت هم تبعات خودش را در جامعه دارد. امیدوارم تلاش‌هایی که صورت گرفته اثربخش باشد. امیدوارم بتوانیم به نتیجه برسیم. بسیار خوشحالم که جوانان ما به مرحله‌ای برسند و حتی از آن فراتر بروند. قطعا جامعه هم قدردان آنها خواهند بود و از نظر مالی، معنوی و مادی این مجموعه را حمایت خواهند کرد.

گودرزی افزود: امیدوارم پس از سالیان بلندی که توفیق حضور در المپیک را نداشتیم این بار جوانان تیم امید این طلسم را بشکنند و تیم امید به المپیک برود. سقف توانمندی‌های فوتبال ما بیش از این حرف‌هاست. باید این مجموعه از نظر فنی و روانی حمایت‌های لازم انجام شود. برای تیم امید آرزوی توفیق دارم. اگر هم نتیجه به دست نیامد گلایه‌ای نداریم و از اعضای تیم تشکر خواهیم کرد که تلاش‌شان را انجام داده‌اند.

دیدگاه‌ها