کد خبر : 1293575 | 11 دی 1394 ساعت 23:01 | 67.2K بازدید | 0 دیدگاه

همه غایبان اردوی پایانی

ستاره پرسپولیس مهمترین غایب اردوی امیدها

در میان اسامی بازیکنانی که به اردوی تیم ملی امید دعوت شده اند نام بعضی از بازیکنان که احتمال حضورشان می رفت به جشم نمی خورد که مهمترین آنها احمد نورالهی است.

ستاره پرسپولیس مهمترین غایب اردوی امیدها
به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام اسامی 23 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی امید، بعضی از بازیکنانی که در اردوهای اخیر این تیم حضور داشتند در غربال مربیان این تیم گیر کردند و راهی به اردوی امارات پیدا نکردند.

از میان این بازیکنان مهمترین نامی که به چشم می آید احمد نورالهی هافبک جوان و انرژیک پرسپولیسی هاست که علاوه بر حضور در تمام اردوهای تیم ملی امید در بازی های این تیم نیز درخشان ظاهر شده است و به همین دلیل تعجب برنگیزترین نامی که در این لیست حضور ندارد احمد نورالهی است.

علاوه بر هافبک دفاعی پرسپولیسی ها، نام های دیگری هستند که نبودشان به چشم آمد، افرادی مانند بهنام برزای از استقلال، حجت حق وردی، رضا شکاری، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور از تیم ذوب آهن، محمد روشندل و حسین فاضلی از سپاهان، گودرز داودی و سیدجلال عبدی از استقلال خوزستان و رضا کرم اله چعب از بازیکنانی بودند که بارها در اردوهای این تیم حاضر شدند اما نامشان این بار در بین 23 بازیکن نهایی این اردو به چشم نمی خورد.

دیدگاه‌ها