کد خبر : 1293952 | 13 دی 1394 ساعت 14:21 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس به پایان رسید

بازگشت دروازه‌بان پرسپولیس به خطه شمال

ایمان صادقی دروازه‌بان پرسپولیس بعد از یک نیم فصل نه چندان خوشایند پرسپولیس را به مقصد لیگ یک ترک کرد.

بازگشت دروازه‌بان پرسپولیس به خطه شمال
به گزارش "ورزش سه"، صادقی که در روزهای پایانی نقل و انتقالات از ملوان به پرسپولیس پیوست، آغاز کابوس‌واری با این تیم داشت و در 3 بازی مقابل پدیده، استقلال‌خوزستان و سپاهان با دریافت 8 گل کارنامه‌ای ناموفق را از خود بجای گذاشت. صادقی که زیرفشار رسانه‌ها و هواداران هرگز انتظار چنین فضایی را در پرسپولیس نداشت، در نهایت جای خود را به سوشا مکانی داد اما دوباره در بازی سرنوشت‌ساز مقابل ذوب‌آهن به میدان رفت که در آن بازی هم با تصمیم اشتباه داور از زمین اخراج شد تا کلا پرسپولیس برای او بدیمن باشد.

این دروازه‌بان که به هرحال تجربه خوبی در لیگ‌برتر داشته است، در دوران حضور در پرسپولیس در دو بازی مقابل سیاه جامگان و استقلال‌خوزستان نمایش بهتری داشت و در نهایت هم فصل را با یک کلین شیت مقابل تیم خطرناک استقلال‌خوزستان به پایان رساند. او حالا گلر شماره یک تیم خونه به خونه بابل است که با بلندپروازی به دنبال صعود به لیگ‌برتر است.

صادقی که سابقه بازی در زمین‌های نمناک شمالی را دارد، احتمالا در لیگ یک اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست بیاورد. او با تسویه حساب با پرسپولیس راه را برای حضور یک دروازه‌بان دیگر در این تیم باز کرده است. صادقی که گلری بی‌حاشیه و کم سروصدا در پرسپولیس بود، شاید از نظر روحی برای حضور در تیمی که قرار است بیشترین فشار لیگ را تحمل کند مناسب نبود. اما اگر خونه به خونه انتخاب خوبی باشد، باز هم از او خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها