کد خبر : 1294091 | 14 دی 1394 ساعت 01:35 | 27.4K بازدید | 16 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: این رئال شایسته ستایش است

رئال مادرید امشب در زمین والنسیا با تساوی 2-2 متوقف شد در حالیکه از دقیقه 66 با اخراج کواچیچ 10 نفره به کار ادامه داد.

بنیتس: این رئال شایسته ستایش است
به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها حتی 10 نفره به گل دوم نیز رسیدند اما بلافاصله والنسیا موفق به جبران شد و گل تساوی را به ثمر رساند.

رافا بنیتس در انتهای بازی گفت:" بازی بزرگی به نمایش گذاشتیم. 35 دقیقه اول، کنترل توپ و میدان در اختیار ما بود اما در 10 دقیقه انتهایی نیمه، والنسیا بهتر بود و به گل رسید. پذیرش این گل برای ما سخت بود. در نیمه دوم و بخصوص پس از 10 نفره شدن، بازیکنان من تلاش زیادی از خود نشان دادند و افسوس که بلافاصله پس از زدن گل دوم، گل تساوی را دریافت کردیم. در ادامه فرصت هایی برای پیروزی داشتیم و البته می توانستیم هم بازی را ببازیم.

معتقدم آن  10 دقیقه ای که بازی را به والنسیا داده بودیم نمی تواند باقی دقایق را تحت الشعاع قرار دهد. بازیکنان رئال به خاطر تلاش زیادشان با وجود 10 نفره شدن و زدن گل دوم، بیش از هر زمان دیگری شایسته ستایش و تقدیرند."

تعویض بنزما:" کریم از ناحیه مچ پا مصدوم بود و تا زمانی که در زمین حضور داشت، همه تلاشش را به خرج داد و کاملا از او رضایت دارم. لوکاس را وارد زمین کردم تا کنترل بیشتری روی بازی پیدا کنیم اما اخراج کواچیچ همه برنامه های ما را برهم زد."

انتقادات رسانه ها پس از هر بازی و شایعه اخراج:" نمی توان مانع برخی که شایعه سازی می کنند شد. کاری که باید کنیم این است که در بازی های بعدی مثل امشب ظاهر شویم و این با کار و تلاش زیاد مقدور است. رئال امشب تیمی متحد بود و با یک یار کمتر هم شانس پیروزی بر والنسیا را داشت؛ هرچند که در نهایت نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم."

دیدگاه‌ها