کد خبر : 1294192 | 14 دی 1394 ساعت 15:05 | 69K بازدید | 10 دیدگاه

اختیاری در انتقال بیرانوند ندارم

قنبرزاده: بدم نمی‌آید به پرسپولیس کمک کنم

مدیرعامل نفت‌تهران ادعا می‌ کند که در انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس اختیاری ندارد.

قنبرزاده: بدم نمی‌آید به پرسپولیس کمک کنم
به گزارش "ورزش سه"، به دنبال اتفاق‌هایی که برای سوشا مکانی دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس افتاده است و اینکه او احتمالا نمی‌تواند دیگر این تیم را همراهی کند، مدیران پرسپولیس دنبال جذب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش نفت هستند. منصور قنبرزاده در این‌باره می‌گوید: اول این را باید بگویم که من در این انتقال اختیاری ندارم. در ابتدا علیرضا منصوریان باید در مورد جدایی بیرانوند نظر بدهد که او در جلسه‌ای که با ما داشته صراحتا اعلام کرده که با این انتقال مخالف است.

او ادامه داد: در درجه دوم اگر قرار باشد انتقالی صورت بگیرد، این کمیته نقل و انتقالات باشگاه هستند که در این‌باره نظر می‌دهند. کمیته نقل و انتقالات باشگاه را 2 عضو از هیات مدیره تشکیل می‌دهند و بنابراین من فقط می‌توانم در مورد این انتقال نظر بدهم اما اختیاری ندارم.

قنبرزاده در مورد اینکه گفته می‌شود او با علی‌اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس درباره این انتقال به جمع‌بندی نهایی رسیده است هم می‌گوید: هرگز چنین چیزی نیست چراکه من اصلا با آقای طاهری صحبت نکرده‌ام که بخواهم به توافق برسم تا حالا هم بحث انتقال بیرانوند به پرسپولیس مطرح نشده است.

مدیرعامل نفت‌تهران در پایان می‌گوید: من این را باید بگویم که با توجه به شرایط پرسپولیس بدم نمی‌آید که به این تیم کمک کنم اما همانطور که گفتم در انتقال بیرانوند یا هر بازیکن دیگری اختیاری ندارم و فقط می‌توانم نظر بدهم.

دیدگاه‌ها