کد خبر : 1294212 | 14 دی 1394 ساعت 15:22 | 24.7K بازدید | 12 دیدگاه

به تصمیم قوه قضاییه احترام می‌گذاریم

عبدی: امیدواریم سوشا به باشگاه برگردد

سخنگوی و عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان جلسه امروز برابر خبرنگاران حاضر شد و درباره حاشیه‌های اخیر این تیم پاسخ داد.

عبدی: امیدواریم سوشا به باشگاه برگردد
به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات پرسپولیس، گزینه جانشینی سوشا مکانی و ... از جمله مسائلی بود که عبدی در گفتگو با خبرنگاران درباره آن پاسخ داد.

سخنگوی پرسپولیس در ابتدا درباره جلسه امروز هیات مدیره گفت: امروز از ساعت 10 جلسه داشتیم درباره مسائل مختلف و البته جلسه هیات مدیره از ساعت 13 آغاز شد.

عبدی در واکنش به سوالی درباره حواشی اخیر این باشگاه و مشکل سوشا مکانی گفت: در مورد آقای مکانی روز گذشته باخبر شدم و اطلاعی از ان نداشتم. امروز آقای طاهری و زیرمجموعه دیگری پیگیر این مساله بودند و اطلاعاتی کسب کردند. شب گذشته به یکی از اقوام ایشان حرف زدم. امیدوارم سوتفاهم باشد و اطمینان کامل به قوه قضاییه داریم و مطمئنیم راهکار درست را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: بحث هیات مدیره درباره جدایی سوشا انجام شد و امیدواریم یک سوتفاهم بوده باشد و او به باشگاه برگردد. هر تصمیمی قوه قضاییه بگیرد احترام خواهیم گذاشت. یک اتفاقی افتاده که تبعاتی داشته و باید ببینیم این اتفاق به گونه ای بوده که باید در برابر او موضع بگیریم یا خیر.

وی در مورد جدایی صادقی گفت: در مورد جدایی صادقی چیزی نمی دانستم اما او دروازه بان خوبی است و از کادرفنی این تصمیم را گرفته است.

عبدی در مورد حضور بیرانوند گفت: در پنجره نقل و انتقالات برای این است که با بازیکن مذاکره انجام شود و اگر توافق شود می تواند حضور یابد. امیدوارم در پنجره نقل و انتقالات اتفاق خوبی برای تیم بیفتد. من نمی توانم درباره اسامی حرف بزنم. این ها بستگی به کادرفنی و تعاملات باشگاه ها دارد. اما باشگاه در پی این است که مشکل سوشا برطرف شود.

سخنگوی باشگاه در مورد گزینه های خارجی برای پرسپولیس گفت: این تمام راهکارهایی است که وجود دارد اما هیچ باشگاهی از قبل اعلام نمی کند و بعد از اینکه صد در صد شد انجام می شود.

وی در مورد پیگیری های انجام شده در مورد سوشا مکانی گفت: امروز بحث های زیادی در مورد پیگیری این قضیه بود تا این ماجرا را به پایان و چیزی که حقیقت است برسانیم.

وی در مورد بدهی باشگاه پرسپولیس که با توجه به قانون سازمان لیگ نمی تواند در نقل و انتقالات حضور یابد گفت: وقتی حسن نیت ما در مورد بدهی ها صورت می گیرد و تمام ارکان باشگاه در تب و تاب پرداخت این مساله هستند و قانع خواهیم کرد که به دنبال حل ان هستیم و می توانیم در نقل و انتقالات حاضر شویم.

عبدی در مورد جدایی پانادیچ گفت: من هم امروز فهمیدم و این نظر کادرفنی است که نیاز به جایگزینی باشد یا خیر.

وی در مورد اینکه کمیته فنی هم در جذب بازیکن نظر خواهند داد یا خیر: این به کادرفنی برمی گردد و نظر آنها ملاک است و در صورتی که نیاز باشد کمیته فنی هم نظر می دهد.

عبدی در مورد لیست اعلامی و مورد نیاز برانکو گفت: آقای برانکو به بازیکنانی که در تیم حضور دارند اعتقاد دارند. این چیزی که مهم است اینست که نفرات خودمان حفظ شود و در روزهای آتی با اعلام آن به صورت محرمانه برای جذب اقدام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه باشگاه اتفاق به وجود امده برای سوشا را تهدیدی برای دیگر بازیکنانش نمی داند گفت: تجربه ای از چندین سال پیش هم داشتیم. برخی اوقات اتفاقاتی می افتد که نمی توان درباره ان نظر داد و بازیکنان باید بدانند در کجا حضور دارند و مراقب باشند اتفاقی نیفتد.

عبدی درباره اینکه باشگاه در مورد حضور بازیکنان در فضای مجازی اقدام خواهد کرد یا خیر: گفته شده موبایل سوشا هک شده و امیدوارم کسانی که در فضای مجازی حضور دارند احترام را حفظ کنند و همه ما دارای خانواده هستند. شخصا از فضای مجازی استفاده نمی کنم و باید از خودمان محافظت کنیم.

عبدی در مورد اعلام آمادگی هدایتی برای حمایت از تیم در نقل و انتقالات گفت: به تمام کسانی که می خواهند کمک کنند لبیک می گویم. ایشان یکی از کسانی هستند که به ما کمک کردند و ما همیشه با آغوش باز از آن استقبال می کنیم.

اردوی دوبی و حضور پرسپولیس در این کشور با توجه به مشکلات سیاسی اخیر گفت: برای اینکه به امارات بروند همه چیز هماهنگ شده و البته ما تابع سیاست های جمهوری اسلامی ایران هستیم. هم برای ویزاها اقدام شده و هم برای اقامت. مشکل خاصی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها