کد خبر : 1294213 | 14 دی 1394 ساعت 16:13 | 52.6K بازدید | 6 دیدگاه

تیتر شدن مشکل سوشا درست نبود

بختیاری‌زاده: خانواده سوشا چه گناهی دارند؟

سهراب بختیاری زاده ملی‌پوش سابق معتقد است که کسی با رفتارهای سوشا موافق نیست ولی بزرگ کردن مشکل او در تیتر روزنامه‌ها دور از فرهنگ و شان ایرانی و اسلامی است.

بختیاری‌زاده: خانواده سوشا چه گناهی دارند؟
بختیاری زاده به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من واقعاً خیلی ناراحت شدم که سوشا مکانی که بازیکن با استعدادی است دچار این مشکلات بشود. من هم رفتارهای او را نمی‌پسندیدم و تعجب می‌کنم که چرا مسوولان باشگاه پیش از این با سوشا برخورد نکرده‌اند. ولی اتفاقات اخیر و بازداشت او واقعاً جای تأسف دارد.
او ادامه داد: به نظر من روزنامه‌ها نمی‌بایست امروز تمام تیترهای ورزشی را به این مساله اختصاص دهند. به اندازه کافی خانواده او تحت‌فشار هستند بهتر بود که ما با این تیترها آنها را بیشتر از این تحت فشار قرار نمی‌دادیم. کاش یک لحظه خودمان را جای پدر یا مادر او قرار دهیم.

 وی افزود: سوشا در همین فوتبال رشد کرده است و باید به بنیم که چرا چنین کم‌کاری صورت گرفته است. من تاکید می‌کنم که من هم با رفتارهای او موافق نیستم ولی اینکه بخواهیم با آبروی کسی بازی کنیم، درشان فرهنگ ایرانی و اسلامی نیست.

بختیاری زاده گفت: هر کس در هر حوزه‌ای مرتکب اشتباه غیر اخلاقی شود در درجه اول به خود او آسیب می‌رساند. باید طوری رفتار کنیم که جای بازگشت برای او باشد. ما در کشورمان به خاطر رعایت شئونات اسلامی از کسی نمی‌بریم و یک مجرم اقتصادی را بعد از سالها با حروف اول اسم و فامیلش نام می‌بریم. پس نباید با تیتر زدن سوشا در تمام روزنامه‌ها با آبروی او خانواده‌اش بازی می‌کردیم.

دیدگاه‌ها