کد خبر : 1294443 | 15 دی 1394 ساعت 14:13 | 57.9K بازدید | 4 دیدگاه

منوچهری: فوتبالیست ها واقعا تنها هستند

چند وقت دیگر حسرت سوشا را می‌خوریم

امین منوچهری به عنوان یک فوتبالیست از سوشا مکانی حمایت می‌کند و می‌گوید نباید سوشا یا هر کس دیگری را که به مشکل برمی‌خورد تنها گذاشت.

چند وقت دیگر حسرت سوشا را می‌خوریم
به گزارش "ورزش سه"، منوچهری در مورد اتفاقی که برای سوشا مکانی افتاده می‌گوید: در وهله اول به اسم سوشا کاری ندارم چون او هم یک آدم است و ممکن است اشتباه کند و از لحاظ روانشناسی یکسری مشکلات روحی روانی وجود دارد که همه‌مان ممکن است دچارش باشیم. همه ما می‌دانیم که هزار اتفاق برای سایر رشته‌ها افتاده مثلا وقتی یک پزشک به مشکل می‌خورد قشر پزشکی همگی می‌آیند و از آن شخص حمایت می‌کنند و من باز هم به این نکته اشاره می‌کنم که من کاری به اسم ندارم ولی من 6 ماه در نفت هم تیمی سوشا بودم او واقعا پسر خوبی است و دلش پاک است. حالا یکسری اشتباهات انجام داده ولی هرکس که با سوشا هم‌تیمی بوده می‌داند که او ته دلش هیچ چیزی وجود ندارد. در حال حاضر سوشا مکانی نیاز به کمک دارد به هر صورت یکسری مشکلات روحی روانی برایش پیش آمده ولی ما نباید خردش کنیم. برای این فرد خیلی هزینه و زحمت کشیده شده تا به این سن رسیده. خیلی اتفاقات برای او افتاده که الان تبدیل به گلر یک پرسپولیس شده، باید کمی ملایم‌تر و کدخدامنش‌تر با او برخورد شود تا قشر فوتبالیست ضربه نخورد.

او در همین‌باره ادامه داد: وقتی که سریال درحاشیه مهران مدیری ساخته شده صنف  پزشکی تومار نوشتند در حالی که در آن سریال حرف‌های در جامعه بود و حتی این سریال دو، سه ماه توقیف شد و هزار مشکل پیش آمد. ما فوتبالیست‌ها زیرذره‌بین قرار داریم. خدا را شکر از آن قراردادهای میلیاردی خیلی وقت است که خبری نیست. شاید روی کاغذ باشد ولی ما پرداختی نداریم به هر حال ما فوتبالیست‌ها، شما خبرنگارها همه‌مان داریم از این راه روزی می‌خوریم پس باید کمی از هم حمایت کنیم نه اینکه بخواهیم کسی را نابود کنیم. انسان جایزالخطاست و تنها کسی که اشتباه نمی‌کند خداست. البته شاید دوست، رفیق و دوروبری‌های سوشا هم مقصر باشند ولی نباید فقط همه چیز را به نام یک نفر تمام کنیم، اینکه بخواهیم عکس‌های او را جابجا کنیم و به مشکلش بخندیم اصلا چیزی قشنگی نیست.

منوچهری در پایان افزود: من فقط می‌توانم از لحاظ حرف زدن سوشا را حمایت کنم، امیدوارم مسوولان پرسپولیس او را تنها نگذارند. همه ما بخاطر داریم که 4، 5 ماه پیش چه اتفاقی برای کاپیتان پرسپولیس افتاد و همه‌مان غبطه خوردیم. خدا را شکر سوشا سالم است و حالا که این اتفاق افتاده نباید او را رها کنیم. پرسپولیس بزرگتر زیاد دارد و باید دست به کار شویم. من کار سوشا را نه رد می‌کنم و نه تایید ولی به هر حال او هم همانند هر آدم دیگری اشتباهی انجام داده و این اشتباه نباید مساوی شود با نابودی خانواده‌اش و جامعه فوتبال. نباید سوشا تنها باشد، صحبت از اتحادیه می‌شود اما فوتبالیست‌ها واقعا تنها هستند و ما بعضی اوقات باید خودمان به خودمان کمک کنیم و پشت هم دربیاییم.

دیدگاه‌ها