کد خبر : 1294462 | 15 دی 1394 ساعت 15:27 | 76.1K بازدید | 13 دیدگاه

از بیرانوند تا نیلسون و ...

گزارش: پرسپولیس و همه گزینه‌های گلری موجود

شرایط دروازه پرسپولیس به یکی از عجیب ترین اتفاقات تاریخ این تیم و البته جایی که از ابتدای فصل به یکی از نقاط مورد بحث تبدیل شده بود.

گزارش: پرسپولیس و همه گزینه‌های گلری موجود
به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مشکلی که برای سوشا مکانی به وجود آمده و جابجایی ایمان صادقی به تیم خونه به خونه، پرسپولیس در حال حاضر دروازه بانی برای ادامه لیگ ندارد و این مساله برای مسوولان و کادرفنی این تیم که در اولین دیدار بعد از تعطیلات باید به مصاف سپاهان به دغدغه بزرگی تبدیل شده است.

در این شرایط پرسپولیس مذاکرات خود را برای حضور یک دروازه بان مطمئن برای ادامه مسابقات آغاز کرده است. در ادامه نگاهی می اندازیم به دروازه بانانی که در حال حاضر به نوعی می توانند دروازه این تیم قرار گیرند.

علیرضا بیرانوند – یکی بله را از منصوریان بگیرد

1027232

همه چیز برای حضور دروازه بان ملی پوش نفت در پرسپولیس فراهم است و قنبرزاده هم موافقت ضمنی خود را با این انتقال اعلام کرده است و همه چیز به نظر نهایی علیرضا منصوریان برمی گردد. سرمربی نفت که اعلام کرده بیرانوند که از تیم امیدها در تیم او بوده می تواند در پایان فصل راهی تیمی خارجی شود نمی خواهد یکی از سرمایه هایش را اینگونه از دست بدهد.

مهرداد طهماسبی – می خواهد دروازه بان اول باشد

990890

مهرداد طهماسبی در ابتدای فصل جزو گزینه های مدیران پرسپولیس بود و مذاکراتی نیز با این تیم داشت اما عدم پاسخ نهایی پرسپولیسی ها باعث شد تا راهی تبریز و تراکتورسازی شود. در تبریز اما شرایط به سود او نبود و درخشش محمدرضا اخباری از او یک نیمکت نشین صرف ساخته است و البته نکته جالب اینجاست که او در مذاکرات جدید به مسوولان پرسپولیس اعلام کرده در صورتی حاضر به امضای قرارداد با این تیم است که شماره یک و بازیکن ثابت سرخ های تهرانی شود.

شهاب گردان – سپاهان اجازه خروج نمی دهد

1035730

شهاب گردان نیز یکی دیگر از گزینه های مسوولان پرسپولیس است که البته سابقه حضور در این تیم را هم در مقطعی دارد. او البته نتوانست در جدال با حاشیه های آن دوره پرسپولیس عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و بار دیگر به سپاهان بازگشت. او در فصل گذشته و در هفته های پایانی یکی از ارکان تیمش برای قهرمانی بود و در این فصل البته نتوانسته روند رو به رشدش را ادامه دهد اما با این حال سیاست خاص مدیران سپاهان برای حفظ دو دروازه بان مانع از این انتقال خواهد شد.

حامد فلاح زاده – مجید جلالی اجازه می دهد؟

1077984

دروازه بان سایپا که در فصل گذشته حاشیه های فراوانی را پشت سر گذاشت و در این فصل هم در آستانه خروج قرار داشت با حضور رادکوویچ به نظر می رسد یک نیمکت نشین صرف در جمع سایپایی ها باشد اما با عملکرد خیره کننده خود باعث شد تا مجید جلالی چاره ای جز اعتماد به او نداشته باشد و اکنون نیز به نظر می رسد مسوولان پرسپولیس با این شرایط قادر به عقد قرارداد با او نباشند و در حد یک گزینه باقی بماند.

نیلسون کوره آ – اعتماد به تجربه و مشکل خارجی ها

993243

دروازه بان برزیلی پرسپولیس که در نیم فصل با توجه به اختلاف با سوشا مکانی مجبور به ترک این تیم در اقدامی از سوی حمید درخشان شد در گفتگویی با یکی از رسانه ها از علاقه اش برای بازگشت به ترکیب این تیم گفته و اعلام کرده حاضر است رضایتنامه اش را نیز دریافت کند. با این حال بعید است با توجه به حضور سه بازیکن خارجی در این تیم که معضل بزرگی است قادر به بازگشت نیست.

امیر عابدزاده – هنوز شماره یک نیست

998727

امیر عابدزاده که در حال حاضر جز فعالیت در تیم امید در باشگاهی عضویت ندارد مسلما می تواند تنها به عنوان دروازه بان شماره دو جزو گزینه های پرسپولیس قرار گیرد. او که بعد از جدایی از راه آهن نتوانست به عضویت تیم دیگری در بیاید اکنون در اردوی تیم ملی امید حضور دارد و با این شرایط حساس در پرسپولیس و دیدار اول برابر بعد از تعطیلات برابر سپاهان بعید است اکنون به او اعتماد داشته باشند.

گزینه آسیایی – محتمل ترین راهکار

پرسپولیس در حال حاضر سه بازیکن خارجی خارج از اتحادیه آسیا در ترکیب خود دارد و با این شرایط قادر به جذب دروازه بان اروپایی- آمریکایی و آفریقایی نخواهد بود و تنها می تواند یک سهمیه آسیایی جذب کند. با این شرایط اما محتمل ترین گزینه برای پرسپولیس جذب دروازه بانی از آسیاست. باید دید آنها این گزینه را مدنظر دارند و آیا می توانند دروازه بانی در سطح پرسپولیس و آسیایی کشف کنند یا خیر.

سوشا مکانی – پرسپولیس پتانسیل خود را می خواهد

1080689

و در پایان نام سوشا مکانی؛ دروازه بانی که علیرغم تمام حاشیه هایش و اتفاقاتی که رخ داده طبق اعلام هیات مدیره پرسپولیس مورد حمایت این باشگاه است. باید دید مکانی می تواند تا روز آغاز اردوی پرسپولیس از مشکلی که گریبانش را گرفته بود رها شود و در ادامه نیز می تواند با این اتفاق که از نظر روحی و روانی روی او تاثیرگذار است برای این تیم دیدارهایی بدون نقص ارائه دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها