کد خبر : 1295566 | 20 دی 1394 ساعت 11:02 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

با تیم‌های عربی دیگر بازی نمی‌کنیم

سرپرست نفت: بیرانوند به اردوی ترکیه می‌آید

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: قصد داشتیم در اردوی آنتالیا با تیم‌های عربی بازی کنیم اما با توجه به اتفاقاتی که افتاده دیگر به مصاف تیم‌های عربی نخواهیم رفت.

سرپرست نفت: بیرانوند به اردوی ترکیه می‌آید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رحیم ایرانیان  در خصوص اردوی تیم فوتبال نفت تهران که از امروز در آنتالیای ترکیه برگزار می‌شود، گفت: ما امروز در ساعت 15 و 30 دقیقه تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کنیم و از استانبول به آنتالیا می‌رویم. پیش از این قرار بود به دلیل اینکه با تیم الجیش قطر بازی داریم دو بازی تدارکاتی با تیم‌های عربی در این گروه انجام دهیم اما با توجه به اتفاقاتی که اخیرا اتفاق افتاده دیگر با تیم‌های عربی بازی نمی‌کنیم و آنجا تصمیم خواهیم گرفت که با چه حریفانی مصاف دهیم.


وی درباره علیرضا بیرانوند و اینکه آیا او به این اردو می‌آید یا نه ادامه داد: همه بازیکنان با ما به این اردو می‌آیند و فقط کارلوس سانتوز و نانگ ما را در این اردو همراهی نمی‌کنند چرا که باید وضعیت آنها مشخص شود.


سرپرست تیم نفت اظهار داشت: بیرانوند بازیکن و سرمایه باشگاه نفت است و با ما به این اردو می‌آید چراکه از نظر باشگاه نفت مسئله انفعال او دیگر تمام شده است.


ایرانیان با بیان اینکه کاروان نفت در این سفر 40 نفره است افزود: در این اردوی 10 روزه بازیکنان مصدوم ما هم به شرایط خوبی می‌رسند و کادر پزشکی همه مصدومان را آماده بازی می‌کند تا در هفته هجدهم هیچ مصدومی نداشته باشیم.



دیدگاه‌ها